Mtb route Vlaardingen / Broekpolder

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
markpatat
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 16 september 2002, 22:43
Mijn mountainbike: Cube Reaction RX 2010
Contacteer:

Je kan vlak voor de eerste afdaling ook linksaf het bos/graspad in, dan kom je precies bij de start uit en skip je alles :D wel handig paadje toen ik eens lek reed en geen biba bij me had.

Heb trouwens het idee dat ik vaker dan 4x op en neer is, altijd wel een mooie afsluiter!
Hier staat niets.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

4x, en dan nog 1 keer iets verderop. :wink:
Al die shortcuts, hier ligt een taak voor de crew. Afsluiten die onzin.
Gebruikersavatar
ak-77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3123
Lid geworden op: do 5 januari 2012, 00:23

Giant-E schreef: do 14 mei 2020, 21:01 4x, en dan nog 1 keer iets verderop. :wink:
Al die shortcuts, hier ligt een taak voor de crew. Afsluiten die onzin.
Het is niet echt een shortcut denk ik. Het is toch gewoon het wandelpad daar, waar de mtb route parallel aan loopt? Of vergis ik me? Voorzover dat kan is een barriere opwerpen tussen mtb route en wandelpad wel goed ja.
Give me little bits of / more than I can take
Michel__
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 754
Lid geworden op: di 16 augustus 2011, 19:25
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SLX 7.9 en Canyon Exceed CF6

ak-77 schreef: za 16 mei 2020, 19:34
Giant-E schreef: do 14 mei 2020, 21:01 4x, en dan nog 1 keer iets verderop. :wink:
Al die shortcuts, hier ligt een taak voor de crew. Afsluiten die onzin.
Het is niet echt een shortcut denk ik. Het is toch gewoon het wandelpad daar, waar de mtb route parallel aan loopt? Of vergis ik me?
Dat klopt, dat pad lag er al voordat er sprake was van aanleg van een mtb route.
Gebruikersavatar
ak-77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3123
Lid geworden op: do 5 januari 2012, 00:23

Was er vanochtend, met een vriendin die eens wilde kennismaken met het mountainbiken dus op halve snelheid. De rode verf op die jump werkt wel, hij valt goed op. Ligging is prima, niet te laat erop af sturen en dan kom je netjes uit voor de bocht.
Veel ttf bouw verricht de laatste tijd zie ik. Goed werk! Alleen dat gekke ding aan het einde van de mouse trap leek me niet erg stabiel zo op eerste gezicht.
Nieuwe uitgang van het extra lusje dd ziet er tof uit.
Give me little bits of / more than I can take
Olie66
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: di 2 februari 2016, 14:44
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SLX 7.9

De bermen langs het parcours zijn weer gemaaid. TOP dankjewel, de rollercoaster werd steeds smaller. :-q :-q :-q
Grtz
Olie
paulus1981
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2009
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 23:12
Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox

Olie66 schreef: di 26 mei 2020, 21:21 De bermen langs het parcours zijn weer gemaaid. TOP dankjewel, de rollercoaster werd steeds smaller. :-q :-q :-q
+1

Sowieso ligt de baan er leuk bij, glijdt alle kanten op met het losse spul...

Hier een daar begint de klei zelfs uit elkaar te vallen, wordt zelfs deze baan te droog :o :o :tong
misa
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 216
Lid geworden op: zo 24 november 2013, 20:30
Mijn mountainbike: canyon neuron

paulus1981 schreef: di 26 mei 2020, 21:28
Olie66 schreef: di 26 mei 2020, 21:21 De bermen langs het parcours zijn weer gemaaid. TOP dankjewel, de rollercoaster werd steeds smaller. :-q :-q :-q
+1

Sowieso ligt de baan er leuk bij, glijdt alle kanten op met het losse spul...

Hier een daar begint de klei zelfs uit elkaar te vallen, wordt zelfs deze baan te droog :o :o :tong
klopt moet steeds mijn voorband leger laten lopen om wat grip te houden 8)
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Ik had dat gisteren vol automatisch (lek dus)......
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
misa
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 216
Lid geworden op: zo 24 november 2013, 20:30
Mijn mountainbike: canyon neuron

surfroy01 schreef: wo 27 mei 2020, 11:12 Ik had dat gisteren vol automatisch (lek dus)......
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
P@trick
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 410
Lid geworden op: zo 27 mei 2018, 14:37

Was weer gezellig vanmorgen, hele parcours incl bikepark gemaaid... super!! Bedankt mannen👍
Gebruikersavatar
foxie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 275
Lid geworden op: zo 25 juni 2017, 23:01
Mijn mountainbike: Focus Black Forest LTD 2017

P@trick schreef: zo 31 mei 2020, 14:23 Was weer gezellig vanmorgen, hele parcours incl bikepark gemaaid... super!! Bedankt mannen👍
Alweer ruim een jaar geleden hier geweest, morgen weer eens kijken hoe het parcours is. Gemaaid klinkt goed :wink:

Code: Selecteer alles

No guts no glory!
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

ak-77 schreef: za 16 mei 2020, 19:34
Giant-E schreef: do 14 mei 2020, 21:01 4x, en dan nog 1 keer iets verderop. :wink:
Al die shortcuts, hier ligt een taak voor de crew. Afsluiten die onzin.
Het is niet echt een shortcut denk ik. Het is toch gewoon het wandelpad daar, waar de mtb route parallel aan loopt? Of vergis ik me? Voorzover dat kan is een barriere opwerpen tussen mtb route en wandelpad wel goed ja.
Volgens mij is dat afgelopen donderdag ook gebeurd, ik zag iemand met takken slepen (en mij bijna van m`n fiets slaan)
Gebruikersavatar
foxie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 275
Lid geworden op: zo 25 juni 2017, 23:01
Mijn mountainbike: Focus Black Forest LTD 2017

Vandaag lekker gefietst hier, niet heel druk in de ochtend. Parcours lag er dikke prima bij! Hulde aan het team. :-q

Code: Selecteer alles

No guts no glory!
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Was er zaterdagmiddag aan het eind van de dag, niet druk en laatste sprongetje voor begin van de lus nam ik nu zonder bij na te denken, is eigenlijk prima te doen. Die er voor met rode stoeptegel toch maar niet gedaan. Voor de rest ligt parcours er goed bij, ondanks de regen van afgelopen dagen is het er nog kurkdroog (en dat voor een polder).

Qua ego wel tot 2 keer toe schandalig hard ingehaald (netjes aangekondigd hoor) dan begin je toch te merken dat ik van de zomer de 55 aantik :o
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
Plaats reactie