Bikeparks 2020 -> 2021->2022->2023->2024

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
void
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 444
Lid geworden op: di 15 maart 2016, 22:40
Mijn mountainbike: Is metal

Ik zal er morgen ook zijn.
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 897
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Mvvmvmvmvllll, ik raad je aan om een ‘trackwalk’ te doen, en lijnen te gaan rijden. Drop net voor de 2de fireroad bijvoorbeeld. Stap af, doe die drop op een paar manieren waar je je comfortabel bij voelt. En kijk naar anderen hoe het wel en niet moet. Leer je veel van.
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2941
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

Dennisvdb schreef: do 28 mei 2020, 10:03 Mvvmvmvmvllll, ik raad je aan om een ‘trackwalk’ te doen, en lijnen te gaan rijden. Drop net voor de 2de fireroad bijvoorbeeld. Stap af, doe die drop op een paar manieren waar je je comfortabel bij voelt. En kijk naar anderen hoe het wel en niet moet. Leer je veel van.
ik bedoelde idd de 2e fireroad.., oeps
Bird Aeris 9 blurple
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3832
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

void schreef: do 28 mei 2020, 09:10 Ik zal er morgen ook zijn.
See you there 8)
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3832
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Dennisvdb schreef: do 28 mei 2020, 10:03 Mvvmvmvmvllll, ik raad je aan om een ‘trackwalk’ te doen, en lijnen te gaan rijden. Drop net voor de 2de fireroad bijvoorbeeld. Stap af, doe die drop op een paar manieren waar je je comfortabel bij voelt. En kijk naar anderen hoe het wel en niet moet. Leer je veel van.
Ik heb geen meter drop daar gezien eigenlijk. Misschien net een halve meter schat ik heb ik wel gezien. Bedoelen jullie bij deze?

Afbeelding

Afbeelding
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2941
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

MVMVML schreef: do 28 mei 2020, 10:37
Dennisvdb schreef: do 28 mei 2020, 10:03 Mvvmvmvmvllll, ik raad je aan om een ‘trackwalk’ te doen, en lijnen te gaan rijden. Drop net voor de 2de fireroad bijvoorbeeld. Stap af, doe die drop op een paar manieren waar je je comfortabel bij voelt. En kijk naar anderen hoe het wel en niet moet. Leer je veel van.
Ik heb geen meter drop daar gezien eigenlijk. Misschien net een halve meter schat ik heb ik wel gezien. Bedoelen jullie bij deze?

Afbeelding

Afbeelding
ja, meter zal hij ook niet zijn idd, maar zoals je op de foto aan komt rijden is de makkelijkste, ik heb de eerste keer rechts langs de boom genomen, kom je wat minder goed uit.
Bird Aeris 9 blurple
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3832
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

novaterra schreef: do 28 mei 2020, 10:54
MVMVML schreef: do 28 mei 2020, 10:37

Ik heb geen meter drop daar gezien eigenlijk. Misschien net een halve meter schat ik heb ik wel gezien. Bedoelen jullie bij deze?

Afbeelding

Afbeelding
ja, meter zal hij ook niet zijn idd, maar zoals je op de foto aan komt rijden is de makkelijkste, ik heb de eerste keer rechts langs de boom genomen, kom je wat minder goed uit.
Ah ja. Links leek me 'de lijn', rechts had ik niet eens gezien eigenlijk als een optie. :D
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 897
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Links zo hoog mogelijk pakken!
Gebruikersavatar
sik
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: wo 9 november 2005, 23:23
Contacteer:

https://www.bikepark-winterberg.de/corona-schutzmassnahmen/ schreef:Ab 30. Mai gilt: In ALLEN Warteschlangen, drinnen wie draußen, und während der Fahrt im Sessellift ist es für Besucher verpflichtend eine Mund-Nasen-Bedeckung (Alltagsmaske, Halstuch oder Schal) zu tragen. Das Tragen eines Vollvisierhelms ist nicht (mehr) ausreichend!
Gebruikersavatar
sik
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: wo 9 november 2005, 23:23
Contacteer:

https://www.mtbzone-bikepark.com/willingen/aktuelles/streckenkarte/ schreef: Die Hessische Landesregierung hat die Quarantäne-Regelung für Gäste aus Mitgliedsstaaten der Europäischen Union, dem Schengen-Raum, dem Vereinigten Königreich Großbritannien und Nordirland am 18.05.2020 mit Wirkung ab dem 16.05.2020 aufgehoben. Niederländer, Belgier und andere EU-Bürger dürfen also zunächst wieder ohne Einschränkungen beherbergt werden. Sobald in diesen Ländern die Neuinfektionszahl mehr als 50 Fälle binnen sieben Tagen pro 100.000 Einwohner beträgt, tritt die Quarantäne-Verordnung wieder in Kraft. Informationen zur Einreise nach Deutschland stellt der ADAC hier fortlaufend aktualisiert bereit:
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2941
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

sik schreef: do 28 mei 2020, 12:13
https://www.bikepark-winterberg.de/corona-schutzmassnahmen/ schreef:Ab 30. Mai gilt: In ALLEN Warteschlangen, drinnen wie draußen, und während der Fahrt im Sessellift ist es für Besucher verpflichtend eine Mund-Nasen-Bedeckung (Alltagsmaske, Halstuch oder Schal) zu tragen. Das Tragen eines Vollvisierhelms ist nicht (mehr) ausreichend!
net op tijd geweest dus
Bird Aeris 9 blurple
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3832
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

novaterra schreef: do 28 mei 2020, 12:39
sik schreef: do 28 mei 2020, 12:13
net op tijd geweest dus
Shit vanaf zaterdag dus. Mooi, morgen nog niet.
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

novaterra schreef: do 28 mei 2020, 12:39
sik schreef: do 28 mei 2020, 12:13
net op tijd geweest dus
Ja? want bij de lift ff een halsdoek voor je mond trekken gaat een brug te ver? :bier:
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2941
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

vibemaker schreef: do 28 mei 2020, 16:16
novaterra schreef: do 28 mei 2020, 12:39

net op tijd geweest dus
Ja? want bij de lift ff een halsdoek voor je mond trekken gaat een brug te ver? :bier:
Ach, schijnveiligheid heeft ook zijn grenzen
Bird Aeris 9 blurple
Gebruikersavatar
RaMoNNeKe
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1188
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 11:56
Mijn mountainbike: is geel

sik schreef: do 28 mei 2020, 12:26
https://www.mtbzone-bikepark.com/willingen/aktuelles/streckenkarte/ schreef: Die Hessische Landesregierung hat die Quarantäne-Regelung für Gäste aus Mitgliedsstaaten der Europäischen Union, dem Schengen-Raum, dem Vereinigten Königreich Großbritannien und Nordirland am 18.05.2020 mit Wirkung ab dem 16.05.2020 aufgehoben. Niederländer, Belgier und andere EU-Bürger dürfen also zunächst wieder ohne Einschränkungen beherbergt werden. Sobald in diesen Ländern die Neuinfektionszahl mehr als 50 Fälle binnen sieben Tagen pro 100.000 Einwohner beträgt, tritt die Quarantäne-Verordnung wieder in Kraft. Informationen zur Einreise nach Deutschland stellt der ADAC hier fortlaufend aktualisiert bereit:
Alleen maar beter. Heel de dag met zo'n fullface.... :-{
Heb nog ergens een Buff liggen. Komt ie nog eens van pas.
Volgende week donderdag heen. Hoop dat het wat minder druk is dan :bier:
Ride a bike!
Plaats reactie