Bartje 200 van 4 juli 2021

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
wibas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 802
Lid geworden op: ma 29 december 2008, 15:20
Mijn mountainbike: Cannondale FSI-1 Cannondale scalpel

Olieboer schreef: wo 20 mei 2020, 19:22 https://strava.app.link/Tg0bO2OaE6

Zo, gedaan.

Bij de route van grollo ging ik verkeerd om het plasje, was gelukkig rustig.
op 25 April had je een mooie ronde getekend en op Komoot gezet. Ik zie dat je nu toch een ander rondje heb gefietst. Wat is hiervan de rede. Ik wil op 21 juni gaan rijden maar welke route kan ik dan het best gaan fietsen? .
modderfietser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 548
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 22:35

Mooie prestatie! Ik doe het je niet na.

Hoe vond je je ronde? (Ik ben geneigd rondje te zeggen, maar dat kan hier echt niet meer)

Bij de oversteek van de N34 bij Odoorn/Exloo heb je een bijzonder stukje om gereden over de weg, daar is een fietstunneltje.
Was het laatste lusje bij Sleen om boven de 200 km uit te komen?
Olieboer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: zo 3 november 2019, 20:50

wibas schreef: wo 20 mei 2020, 22:19
Olieboer schreef: wo 20 mei 2020, 19:22 https://strava.app.link/Tg0bO2OaE6

Zo, gedaan.

Bij de route van grollo ging ik verkeerd om het plasje, was gelukkig rustig.
op 25 April had je een mooie ronde getekend en op Komoot gezet. Ik zie dat je nu toch een ander rondje heb gefietst. Wat is hiervan de rede. Ik wil op 21 juni gaan rijden maar welke route kan ik dan het best gaan fietsen? .
Ik heb hem later nog wat veranderd, meer onverhard en wat langer de singletracks gevolgd. Ik zal de Komoot routes er nog opzetten. Die moet ik nog wat aanpassen, Zuidlaren ging bv ook niet goed, volgde niet mooi de MTB route.
Geen gezeik, mountainbike!
Olieboer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: zo 3 november 2019, 20:50

modderfietser schreef: wo 20 mei 2020, 22:32 Mooie prestatie! Ik doe het je niet na.

Hoe vond je je ronde? (Ik ben geneigd rondje te zeggen, maar dat kan hier echt niet meer)

Bij de oversteek van de N34 bij Odoorn/Exloo heb je een bijzonder stukje om gereden over de weg, daar is een fietstunneltje.
Was het laatste lusje bij Sleen om boven de 200 km uit te komen?
Die oversteek ging niet goed inderdaad, de MTB route daar had ik wellicht langer kunnen volgen, maar die route kon ik met komoot niet maken, je route mag niet kruisen. Laatste lusje was inderdaad voor de afstand 😇
Volgens komoot was 80% onverhard. Vooral de mulle zandpaden waren pittig, 1 stuk was zelfs omhoog, bijna niet te doen.
Geen gezeik, mountainbike!
Zwolly
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: wo 24 augustus 2016, 08:47
Mijn mountainbike: Cube Nutrail Race Fatbike
Contacteer:

Interessant...ik was van plan om de GPX van vorig jaar te volgen, maar lees dus dat niet helemaal gaat lukken i.v.m. privé stukken die enkel alleen voor de tocht open waren gesteld.

Ben al wezen stoeien met alle routes aan elkaar te koppelen, maar ken niet de omgeving om zo min mogelijk verhard te rijden.

Heb wel oren naar je recente GPX, wil je deze nog delen?!
wibas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 802
Lid geworden op: ma 29 december 2008, 15:20
Mijn mountainbike: Cannondale FSI-1 Cannondale scalpel

De meeste verbindingslijnen zijn offroad. Ik ga 21 e de routes Exloo Gieten Emmen Tolde Grolloo, Anloo, Zuid Laren fietsen met de verbindingztukken
Zwolly
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: wo 24 augustus 2016, 08:47
Mijn mountainbike: Cube Nutrail Race Fatbike
Contacteer:

wibas schreef: vr 5 juni 2020, 12:43 De meeste verbindingslijnen zijn offroad. Ik ga 21 e de routes Exloo Gieten Emmen Tolde Grolloo, Anloo, Zuid Laren fietsen met de verbindingztukken
Heb je daar al de GPX van?
Was ook van plan om de 21e te gaan voor een grote ronde...
wibas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 802
Lid geworden op: ma 29 december 2008, 15:20
Mijn mountainbike: Cannondale FSI-1 Cannondale scalpel

Ik ga op bordjes rijden. Dat is ook mindervermoeiend dan op gps en het is bij elkaar 210km. Ik heb alle routes al een keer gereden behalve Emmen. En ik ken ook al de verbindingspaden.
Zwolly
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: wo 24 augustus 2016, 08:47
Mijn mountainbike: Cube Nutrail Race Fatbike
Contacteer:

wibas schreef: vr 5 juni 2020, 13:34 Ik ga op bordjes rijden. Dat is ook mindervermoeiend dan op gps en het is bij elkaar 210km. Ik heb alle routes al een keer gereden behalve Emmen. En ik ken ook al de verbindingspaden.
Ah, ok.
De verbindingspaden zijn goed aangegeven en veelal onverhard? (heb een hekel aan verhard rijden.... 8) )

Overigens heb ik nu alle routes en verbindingstukken gedownload van MTB Routes.
Ik wil echter een ronde rijden, dus niet over dezelfde stukken rijden, ook niet qua verbindswegen....
wibas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 802
Lid geworden op: ma 29 december 2008, 15:20
Mijn mountainbike: Cannondale FSI-1 Cannondale scalpel

Ik rij alleen de verbindingsstuk Emmen /Exloo en verbinding Rolde dubbel, dat is ongeveer 11km
Zwolly
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: wo 24 augustus 2016, 08:47
Mijn mountainbike: Cube Nutrail Race Fatbike
Contacteer:

wibas schreef: vr 5 juni 2020, 15:52 Ik rij alleen de verbindingsstuk Emmen /Exloo en verbinding Rolde dubbel, dat is ongeveer 11km
Opzich ook wel een idee om in de buurt van zo'n verbindingsstuk te starten, heb je de auto als tussenstop om te eten en te drinken en om bidons te wisselen....
wibas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 802
Lid geworden op: ma 29 december 2008, 15:20
Mijn mountainbike: Cannondale FSI-1 Cannondale scalpel

Ik zit in een vakantiehuis bij Borger en daar kom ik langs bij bovenste lus , daar vul ik mijn bidons en rugzak en dan moet het wel lukken.
Zwolly
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: wo 24 augustus 2016, 08:47
Mijn mountainbike: Cube Nutrail Race Fatbike
Contacteer:

Wij starten met tenminste 3 personen en wellicht haken er nog meer aan vanuit onze club.
Starten vanuit Drouwen, eerst naar het zuiden en dan naar het noorden.
Zit nu op bijna 200km, wordt een paar extra rondjes rijden om wat hunnenbedden....dan kom ik wel boven de 200🤣
wibas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 802
Lid geworden op: ma 29 december 2008, 15:20
Mijn mountainbike: Cannondale FSI-1 Cannondale scalpel

Wellicht kom ik jullie wel ergens tegen. Hoe laat starten jullie. Ook ik ga eerst naar Exloo en Emmen. Ik verwacht er wel 11uur over te doen.
Zwolly
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: wo 24 augustus 2016, 08:47
Mijn mountainbike: Cube Nutrail Race Fatbike
Contacteer:

Wij starten om 7 uur vanuit Drouwen.
Plaats reactie