Mijn 2018 Orbea Alma H20 ex Kom Strava Houder.

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gesloten
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1380
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Giant-E schreef: wo 12 augustus 2020, 18:30 Mijn verstand zegt ook negeren, maar ergens wil je 'm toch weer behoeden voor (dure) fouten: Geobsedeerd en gehaast iets aankopen dus. Waar ie meestal later weer spijt van krijgt.

Dit patroon blijft zich herhalen. Tot in de eeuwigheid vrees ik.
Ik ben er inderdaad bang voor. Het is net als een auto ongeluk. Je moet niet kijken en gewoon doorrijden.... :bier:
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

PaganiProductions schreef: wo 12 augustus 2020, 14:22 Om heerlijk ik te zijn jullie hebben toch niet zoveel verstand ervan als ik zou denken 80%is toch gelogen hier en dit forum kan je toch niet meer serieus nemen vol met zogenaamde experts die uit eindelijk maar hier zijn om de zaak wat op te naaien
:lol: :lol:
Zo, jij durft na alle belangeloze hulp die je al die jaren al geboden wordt.
Account opzeggen is gepast als je vindt dat iedereen je toch maar voorliegt.
Peter243
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 22:20

1 Dag gewerkt en dan als toetje 5 pagina’s leesplezier. Ik zou zeggen niet meer reageren op die man die naait toch zijn eigen...... Maar het ontneemt mij ook de glimlach na het lezen van zijn posts, wat een heerlijk vermakelijk geswets, en dan na het lezen weer over tot de orde van de dag. Misschien is Orbea wel bereid een fiets op maat te maken ivm de reclame die hij maakt voor het merk.
Gebruikersavatar
FranX78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 4 maart 2007, 14:43

japie carbon schreef: wo 12 augustus 2020, 18:11 Geen (jonge) dochter zeker??
Klopt.

Achteraf herken ik het wel van een nichtje die er dol op is.
Ik herkende Elsa wel, maar had even niet de link gelegd met de tekst van het liedje.
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 878
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Volgens mij proberen we hier jou tegen jezelf in bescherming te nemen, meer niet.
Het afstellen van je fiets doe je zelf, door een paar ritten te maken totdat je het gevoel hebt goed te zitten. Ikzelf kras bijvoorbeeld de geprobeerde zadelhoogtes af zodat ik na een wijziging weer makkelijk terug kan als het niet beviel. Nu ik de voor mij ideale afstelling heb, staan er heel wat krassen in mijn zadelpen kan ik je vertellen 🙈 ( met slechts een paar mm onderling verschil )

Er wordt hier flink wat afgeouwehoerd en soms moet ik ook enorm lachen om jouw soms vreemde redeneringen. Maar de adviezen die je krijgt zijn goedbedoeld en niet om jou in de maling te nemen.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

PaganiProductions schreef: wo 12 augustus 2020, 16:52
Lars TB schreef: wo 12 augustus 2020, 15:42
Maar als je hem (en ons) niet geloofd, wie geloof je dan wel? Waar haal je je informatie vandaan?
De gene wat er echt verstand van hebben.
Is toch niet zo moeilijk.
Nu wil ik namen ook, als je dan weet wie er echt verstand van heeft, dan zijn anderen ook vast geïnteresseerd.
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

Lars TB schreef: wo 12 augustus 2020, 20:12
PaganiProductions schreef: wo 12 augustus 2020, 16:52

De gene wat er echt verstand van hebben.
Is toch niet zo moeilijk.
Nu wil ik namen ook, als je dan weet wie er echt verstand van heeft, dan zijn anderen ook vast geïnteresseerd.
De namen die hij straks gaat opnoemen zijn degene van de mensen die de fiets adviseren die hij mooi vind.
En met korting kan kopen waarschijnlijk.
nick22
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 357
Lid geworden op: di 14 juli 2020, 11:12
Mijn mountainbike: meta tr29 2021

Ik heb vandaag dit hele topic doorgenomen. :winkie:
Niet teveel kopen en laten fixen door de shop op korte termijn, dan loopt mijn fiets vertraging op. :lol:

Voor de rest heb ik mooie adviezen gezien en opgeslagen.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

nick22 schreef: wo 12 augustus 2020, 20:25
Voor de rest heb ik mooie adviezen gezien en opgeslagen.
Ik hoop niet dat je er wat mee gaat doen hee, dat is natuurlijk niet de bedoeling hierzo 😏😅
Biker67
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 355
Lid geworden op: ma 26 juni 2017, 15:09

PaganiProductions schreef: wo 12 augustus 2020, 14:22 Om heerlijk ik te zijn jullie hebben toch niet zoveel verstand ervan als ik zou denken 80%is toch gelogen hier en dit forum kan je toch niet meer serieus nemen vol met zogenaamde experts die uit eindelijk maar hier zijn om de zaak wat op te naaien
:lol: :lol:
Nergens op het internet vind je in het Nederlands zoveel kennis en advies als hier. Honderden pagina's met goed bedoeld advies is je hier gegeven. Heel veel mtb kennis die je hebt opgedaan heb je hier opgestoken, net als iedereen hier. Er is veel gelachen, jammer dat je nu zo onsympathiek gaat doen, erg raar. Misschien je heil maar elders op het web gaan zoeken. We zullen je herinneren als de man van het slot van 3 kg, daar ben je hier maar mooi vanaf geholpen :lol:
nick22
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 357
Lid geworden op: di 14 juli 2020, 11:12
Mijn mountainbike: meta tr29 2021

japie carbon schreef: wo 12 augustus 2020, 20:47
nick22 schreef: wo 12 augustus 2020, 20:25
Voor de rest heb ik mooie adviezen gezien en opgeslagen.
Ik hoop niet dat je er wat mee gaat doen hee, dat is natuurlijk niet de bedoeling hierzo 😏😅
Ik Weet waar ik moet zijn, mocht ik nieuwe wielen nodig hebben
😉
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Biker67 schreef: wo 12 augustus 2020, 21:02 We zullen je herinneren als de man van het slot van 3 kg, daar ben je hier maar mooi vanaf geholpen :lol:
Ik zal die epische douchescene nooit vergeten. Wát een bazenactie. :bier:
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Giant-E schreef: wo 12 augustus 2020, 22:37
Biker67 schreef: wo 12 augustus 2020, 21:02 We zullen je herinneren als de man van het slot van 3 kg, daar ben je hier maar mooi vanaf geholpen :lol:
Ik zal die epische douchescene nooit vergeten. Wát een bazenactie. :bier:
En wat dacht je van het omgekeerde ventiel. :-D
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7363
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

PaganiProductions schreef: wo 12 augustus 2020, 16:52De gene wat er echt verstand van hebben.
Hebben die er verstand van maar tegelijkertijd ook een financieel belang bij? Want dan zou ik toch nog eens achter m'n oren krabben wie er een belang bij hebben de zaak op te naaien. :bier:


Maar ik weet dat ik niets weet... Veel plezier dus met je volgende Orbea.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Ik zou het wel een mooie bak vinden als Pagani dit draadje 2 jaar lang aan de gang heeft weten te houden als master troll.
De wijze van posten, adviezen vragen en het tegenovergestelde doen past daar in ieder geval wel bij. :roll:
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Gesloten