NP Utrechtse Heuvelrug - Specialized Amerongen - Leersum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

MacReal schreef: wo 12 augustus 2020, 16:26 Gok dat er een krom stuur op die fiets zat wat voor pek en veren zou kunnen zorgen :tong
Goed begrepen, even een woon/werk gedaan voor Fredje moest "werken".....
Afbeelding
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Fred (mtb-sport) schreef: wo 12 augustus 2020, 18:55
MacReal schreef: wo 12 augustus 2020, 16:26 Gok dat er een krom stuur op die fiets zat wat voor pek en veren zou kunnen zorgen :tong
Goed begrepen, even een woon/werk gedaan voor Fredje moest "werken".....
Afbeelding
Doet je mtb het nog wel Fred?
Of staat hij inmiddels weg te stoffen ergens?
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

RoySmit schreef: wo 12 augustus 2020, 19:50Doet je mtb het nog wel Fred?
Of staat hij inmiddels weg te stoffen ergens?
Geen zorgen, de Scale staat startklaar. Maar kan nog even "de drive" om te MTB'en niet vinden. Wel eens vaker een periode van minder MTB, maar momenteel is net zoals met het weer: Het trieste record "niet MTB'en in het jaar" aardig verbeterd.
Eea had te maken met herstel na operatie, daarna beroep om niks te breken ivm Covid-19 prio's in ziekenhuis, hoop lol op de gravelbike, meer motor km's en nu nog een nieuwe Addict.
Moet nu ook wat minder warm worden en dan maar weer eens de kant van Amerongen opgaan.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

Fred (mtb-sport) schreef: wo 12 augustus 2020, 18:55
MacReal schreef: wo 12 augustus 2020, 16:26 Gok dat er een krom stuur op die fiets zat wat voor pek en veren zou kunnen zorgen :tong
Goed begrepen, even een woon/werk gedaan voor Fredje moest "werken".....
Afbeelding
He dat is dus je nieuwe Scott racert, ik was van de week bij RWP toen zei iemand al dat je nieuwe had gekocht. Geen EVO meer dus. Was aan t oriënteren op nieuwe racert of gravelbike ben er niet over uit nog. Die nieuwe EVO is goed getest maar wat n ontwerpfout met zo,n blok lelijke spacers.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

NelizRijn schreef: do 13 augustus 2020, 20:28
Fred (mtb-sport) schreef: wo 12 augustus 2020, 18:55Goed begrepen, even een woon/werk gedaan voor Fredje moest "werken".....
He dat is dus je nieuwe Scott racert, ik was van de week bij RWP toen zei iemand al dat je nieuwe had gekocht. Geen EVO meer dus. Was aan t oriënteren op nieuwe racert of gravelbike ben er niet over uit nog. Die nieuwe EVO is goed getest maar wat n ontwerpfout met zo,n blok lelijke spacers.
De "ontwerpfout" was idd een reden om geen Cannondale te nemen. Daarnaast de afwerking vd Scott mooier en vooraf was het:Het moet een eTap groep zijn en kwam op de Addict uit. De tegenhangers zoals Cannondale hadden niet de wauw factor.

Overigens als je een keuze tussen race en gravel moet maken, dan zou ik zeggen gravel. Daarmee kan je ook op de weg, eventueel met extra wielsetje met pure wegbanden. Van gravelbike krijg je geen spijt en breder inzetbaar.
Laatst gewijzigd door Fred (mtb-sport) op vr 14 augustus 2020, 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16811
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Tip van Flip, het is niet handig noch nodig elke keer een bericht inclusief foto('s) te quoten ;-)

Zie nu vier keer dezelfde foto voorbijkomen in vijf posts. Best een mooi plaatje, maar toch...
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10859
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Een klimrek naast een hekwerk. Ik zie alleen maar hekken :-)
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Sorry voor fout kwoten, ik heb mijn foutje hersteld en idd alleen maar hekken. :winkie:
En nu maar weer ontopic, namelijk MTB'en op dit mooie drieluik :-q
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5497
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Met dank aan Vibemaker toch nog wat beeld van Hidde(7) op Harry Slinger https://youtu.be/xGHbduCYieg?t=38
Alles wat mis kon gaan met filmen was mis gegaan, opname in te lage resolutie, in slow motion, op de kop en met de bandjes van mijn rugzak in de weg en stabilisatie modus uit .. :-{ :roll:
Vibemaker heeft er nog iets van weten te maken :-q :-q maar binnenkort toch maar weer eens terug voor poging twee
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16077
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Ach, nog een jaartje, dan filmt Hidde jou! "Kijk eens wat mijn oude man nog kan!" :bier:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5497
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Lars TB schreef: zo 16 augustus 2020, 10:28 Ach, nog een jaartje, dan filmt Hidde jou! "Kijk eens wat mijn oude man nog kan!" :bier:
Hij wilde, na mijn lousy film kwaliteiten, de (geleende) Go Pro de volgende keer zelf al om :lol:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
dubbelop
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1397
Lid geworden op: zo 4 september 2005, 15:40
Mijn mountainbike: MSC Zion tandem

yo-eddy schreef: zo 16 augustus 2020, 00:02 Vibemaker heeft er nog iets van weten te maken :-q :-q maar binnenkort toch maar weer eens terug voor poging twee
Wat een fantastische laagvlieger is Hidde 😀
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Vandaag voor het eerst Amerongen gereden op de SS star.

Pittig rondje op de SS maar wel leuk. Het barste wel van de remhobbels bij elke afdaling maar dat maakte het op de starre fiets juist wel weer net “mountainbiken”.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5497
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

gisteravond terug op Amerongen zoals beloofd aan de kleine boef

.....de eerste 7-jarige die de tafel op Harry Slinger cleared?

Afbeelding
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Singletrack Sundays
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1163
Lid geworden op: za 4 januari 2020, 18:41
Mijn mountainbike: OV fiets

Netjes!!! :-q
Nu pa nog :winkie:
Have fun!
Rinse.
Plaats reactie