There is a new King(dom) in town!

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nemmy
All rounder
All rounder
Berichten: 140
Lid geworden op: di 7 augustus 2007, 19:50
Mijn mountainbike: Kingdom Vendetta X2, Dartmoor Primal 27.5

Na afscheid te hebben genomen van mijn Van Nicholas Tuareg heb ik besloten om een bucketlist item af te mogen krabbelen en dat is het bezitten van een titanium LTHT.

Uiteraard kwam ik de grote merken in deze tak van sport tegen zoals Kingdom, Sonder en Nordest maar de keuze was voor mij eigenlijk al lang gemaakt! De verkleurde lasnaden waren voor mij wel echt DE reden om voor de Kingdom te gaan!
Na het stuur besteld te hebben had ik al snel spijt dat ik de stuurpen er niet bij had besteld dus dan maar alsnog en wat ben ik daar blij mee zeg! de TI stuurpen en stuur maken het plaatje echt af!
De lasnaden gaven mij het idee om wat oil slick accenten te gebruiken en vandaar dus de ergon grips en ti oilslick boutjes.
Wat vork betreft was er eigenlijk maar een keuze aangezien een FOX kashima kwa kleurstelling niet zou passen naar mijn mening en een hele zwarte vork iets te saai werd kwam ik bij de PIKE uit, helaas is het niet helemaal het zilverkleurige van het TI maar het past wel geweldig!
Wielset staat eigenlijk nog op de lijst om vernieuwd te worden aangezien dit momenteel een non boost setje is.

Enfin, zie hier mijn N=1

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Mooi hoor :-q
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Wow, die ziet er mooi uit. Welcome to the Vendetta-club!
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Er komen de laatste tijd weer mooie fietsen voorbij en deze is geen uitzondering. Erg fraai, die Pike staat hem ook goed. Veel plezier ermee. :bier:
KTManiac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: zo 2 augustus 2020, 21:04
Mijn mountainbike: 2020 Giant Anthem 29 2

Top! Ben 't volledig met je eens mbt de lasnaden. Mooi laswerk mag gezien worden, en titanium zeker. :-q
Sarcasm, it's only one of the services I offer..
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Heel erg subtiel, maar toch spannend opgebouwd. Gaaf!
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

Welkom bij de club inderdaad :winkie: :winkie:

Ff een vraag, stuur ook titanium? Welk merk en hoeveel rise want ik zou net wat meer rise in het stuur willen maar de sparta riser bar heeft maar 15 mm en die van jou lijkt meer te hebben.

Ga je heel veel plezier van hebben, ben bang dat je andere bike de N+1 gaat worden. :-q
Just do Ti, or did i die?
Mtb1988
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 327
Lid geworden op: ma 16 april 2018, 22:10
Mijn mountainbike: Assen
Contacteer:

Dat is een gave fiets!
Veel plezier ermee!
https://kvscycling.com/ - mijn fiets blog!
https://www.instagram.com/kvs.cycling/ - Instagram van KVS Cycling
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Wat een plaatje :-q
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Heel mooi, en een strakke opbouw :-q
Ik had ooit gelezen dat die kleuren in de lassen een soort van vervuiling waren, weet jij hoe dat zit?
Gebruikersavatar
Nemmy
All rounder
All rounder
Berichten: 140
Lid geworden op: di 7 augustus 2007, 19:50
Mijn mountainbike: Kingdom Vendetta X2, Dartmoor Primal 27.5

Wat de bars betreft, de sparta was uitverkocht dus is het er een van tito titanium geworden.

https://www.google.com/amp/s/h5.aliexpr ... 71897.html

Al jaren lang hele goede ervaringen met dit merk en een stuk goedkoper dan de grote merken dus naar mijn mening een prima alternatief.

Wat de verkleuring van de naden betreft.Verkleuring is er altijd echter zie je daar normaal niks van ivm verf of wegpoetsen maar de kleuren die ik op mijn frame zie vallen allemaal in de marge. Als je op google wat zoekt dan vind je iets over welke kleuren het zou mogen hebben. Enfin het effect is naar mijn mening heel gaaf aangezien het net een soort prototype lijkt nu!
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Mooi wark,

Maar weer eens een KIngdom Ride organiseren en hem in het echt laten zien.

Enjoy!!
Laatst gewijzigd door Heckler40 op ma 24 augustus 2020, 00:14, 1 keer totaal gewijzigd.
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

Heel erg mooi geheel :-q
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

Nemmy schreef: zo 23 augustus 2020, 23:07 Wat de bars betreft, de sparta was uitverkocht dus is het er een van tito titanium geworden.

https://www.google.com/amp/s/h5.aliexpr ... 71897.html

Al jaren lang hele goede ervaringen met dit merk en een stuk goedkoper dan de grote merken dus naar mijn mening een prima alternatief.

Wat de verkleuring van de naden betreft.Verkleuring is er altijd echter zie je daar normaal niks van ivm verf of wegpoetsen maar de kleuren die ik op mijn frame zie vallen allemaal in de marge. Als je op google wat zoekt dan vind je iets over welke kleuren het zou mogen hebben. Enfin het effect is naar mijn mening heel gaaf aangezien het net een soort prototype lijkt nu!
Vette bars inderaad, bij mij ketste het af op het feit dat de maximale breedte maar 740 mm is. Die 35 mm rise is daarentegen wel helemaal top, past ook beter als een bar met minder rise imo.
Just do Ti, or did i die?
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Big Deef schreef: ma 24 augustus 2020, 10:49
Nemmy schreef: zo 23 augustus 2020, 23:07 Wat de bars betreft, de sparta was uitverkocht dus is het er een van tito titanium geworden.

https://www.google.com/amp/s/h5.aliexpr ... 71897.html

Al jaren lang hele goede ervaringen met dit merk en een stuk goedkoper dan de grote merken dus naar mijn mening een prima alternatief.

Wat de verkleuring van de naden betreft.Verkleuring is er altijd echter zie je daar normaal niks van ivm verf of wegpoetsen maar de kleuren die ik op mijn frame zie vallen allemaal in de marge. Als je op google wat zoekt dan vind je iets over welke kleuren het zou mogen hebben. Enfin het effect is naar mijn mening heel gaaf aangezien het net een soort prototype lijkt nu!
Vette bars inderaad, bij mij ketste het af op het feit dat de maximale breedte maar 740 mm is. Die 35 mm rise is daarentegen wel helemaal top, past ook beter als een bar met minder rise imo.
Je kan ook iets smaller rijden, dan zit je ook wat rechter.
“Old, not obsolete”
Plaats reactie