Perry's Garmin firmware archief is verdwenen

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29835
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Het firmware archief van Perry is verdwenen.
http://forums.gpsreview.net/discussion/ ... ve-is-gone
Jammer, het was altijd handig om een oudere versie te downloaden als Garmin weer eens poep had gemaakt.
Of voor een handig tooltje enz.
Omdat de programmeurs van Garmin overtuigd zijn van hun eigen onfeilbaarheid is daar alleen de nieuwste versie te downloaden.

Dus vanaf nu na downloaden de gupdate.gcd eerst zelf opslaan, voordat je de update uitvoert.
Dan bouw je je eigen archief en kan je in de toekomst altijd ergens op terugvallen.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
KTManiac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: zo 2 augustus 2020, 21:04
Mijn mountainbike: 2020 Giant Anthem 29 2

Thanx voor de tip! :-q
Sarcasm, it's only one of the services I offer..
Gebruikersavatar
HB_Eagle
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 822
Lid geworden op: do 2 augustus 2018, 19:36

ThaSingleTrackMastah schreef: vr 28 augustus 2020, 12:20 Het firmware archief van Perry is verdwenen.
http://forums.gpsreview.net/discussion/ ... ve-is-gone
Jammer, het was altijd handig om een oudere versie te downloaden als Garmin weer eens poep had gemaakt.
Of voor een handig tooltje enz.
Omdat de programmeurs van Garmin overtuigd zijn van hun eigen onfeilbaarheid is daar alleen de nieuwste versie te downloaden.

Dus vanaf nu na downloaden de gupdate.gcd eerst zelf opslaan, voordat je de update uitvoert.
Dan bouw je je eigen archief en kan je in de toekomst altijd ergens op terugvallen.
Waar kan je de download dan vinden
Als bij mij om update vraagt word deze geinstaleerd en automatisch gedelete volgens mij
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29835
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

De download staat op je toestel in de Garmi folder en heet gupdate.gcd
Maar je moet m wel kopieren voordat je de gps herstart, want dan wordt de update uitgevoerd en na de update is het bestand gewist.
Hoop gedoe dus.
Daarom was Perry zo handig ;)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie