05-09-2020 NK Streetrace Oldebroek

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Plaats reactie
KarinMTB
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: wo 4 april 2018, 22:14

INSCHRIJVING NK STREETRACE
ZATERDAG 5 SEPTEMBER
OLDEBROEK – Vrijdag 17 juli vanaf 18.00 kan er ingeschreven worden voor de Nederlandse Kampioenschappen Streetrace in Oldebroek. In diverse categorieën kan er gestreden worden op het parcours rondom het Raadhuisplein in Oldebroek op zaterdag 5 september 2020.
Voor het NK bij de loopfietsjes, kabouters, jeugd, funklasse, 50+ en dames zonder licentie zal de startopstelling gehanteerd worden in volgorde van inschrijving.
Deze categorieën kunnen inschrijven vanaf vrijdag 17 juli 19.00 via: www.inschrijven.nl
De dames en heren licentie rijders van het NK Streetrace moeten inschrijven via KNWU.
Het wedstrijdschema is als volgt:
Categorie Startijd Wedstrijdduur
Loopfietsen 2 – 3 jaar starttijd 10:30 3 Heats
Loopfietsen 4 – 5 jaar starttijd 11:30 3 Heats
Kabouters starttijd 12:30
15 minuten
Inrijden
8 – 10 jaar starttijd 13:15
15 minuten
11 – 12 jaar starttijd 13:46
20 minuten
13 – 14 jaarstarttijd 13:45 30 minuten
Inrijden
Funklasse heren starttijd 14:30 45 minuten
Funklasse dames + 50+ starttijd 15:30 30 minuten
Inrijden
NK Dames 15+ starttijd 16:30 45 minuten
NK Heren 15+ starttijd 18:00 60 minuten
Zorg dat je er bij bent op zaterdag 5 september bij de Nederlandse Kampioenschappen Streetrace in Oldebroek.
Wie zien je graag in Oldebroek,
ATB Vereniging Oldebroek

Afbeelding
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

We gaan maar een keer meedoen. Helaas geen masters dus maar eens kijken hoe lang we die jonkies kunnen bijbenen :winkie:
KarinMTB
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: wo 4 april 2018, 22:14

Nou Schepp, Je hoeft het in elk geval niet meer tegen de jeugd op te nemen :wink:
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

KarinMTB schreef: vr 4 september 2020, 19:50 Nou Schepp, Je hoeft het in elk geval niet meer tegen de jeugd op te nemen :wink:
Echt wel tegen elite, amateurs, masters 30+, 40+ en 50+ . Heel sterk veld
KarinMTB
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: wo 4 april 2018, 22:14

ik zei toch ook alleen maar de jeugd... De rest is jong volwassen :P

Hoe ging ie? Vond je het wat?
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

KarinMTB schreef: zo 6 september 2020, 10:06 ik zei toch ook alleen maar de jeugd... De rest is jong volwassen :P

Hoe ging ie? Vond je het wat?
Het ging niet zoals gehoopt doordat ik door loting achteraan stond en de snelste mannen vooraan. Gat rij je niet meer dicht helaas. Reed in de groep voor p9 tot er 1 voor me onderuit ging in een bocht de tegels op. Kon nergens meer heen en ging ook onderuit daardoor. Daarna in het groepje erachter doorgekanld naar de finish. Werd 15de dacht ik. Die loting vind ik altijd drama. Op inschrijving hadden we wel eerste rij gestaan namelijk en dan kom je in de betere groepjes terecht waardoor je gewoon een beter resultaat haalt. Moet zeggen dat het hier niet zo erg was omdat winnen of podium onmogelijk was nu we samen met de elite reden. Heb verder wel ok gereden voor mn gevoel. Je hebt na maanden geen wedstrijden echt geen idee meer waar je staat :winkie:

Vond het wel weer leuk om te doen. Organisatie in Oldebroek maakt er altijd iets moois van!! Helaas is de streetrace competitie in noord Nederland dus het zal hooguit bij het NK blijven komend jaar, of er moeten een paar wedstrijdjes gunstig vallen in weekenden dat er geen marathon of xc wedstrijden zijn.

Hoe ging het bij jou? Of heb je niet meegedaan?
KarinMTB
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: wo 4 april 2018, 22:14

Ja zeker heb ik meegedaan. Was mijn eerste wedstrijd sinds de wintercompetitie.
En ook mij eerste serieuze inspanning sinds mijn kaakoperatie begin juli. (mocht 2 maand niet kauwen en niet mtb-en)

Dus ik had geen hoge verwachting, maar het ging nog boven verwachting vond ik.
UIteindelijk 4e geworden. Die eerste hindernis werd wel steeds zwaarder... laatste rondes kon ik niet meer helemaal naar boven op vaart.
En de Wind op de start finish was een behoorlijke spelbreker, omdat ik nog geen kracht weer heb opgebouwd..
Gelukkig geen valpartijen. We hadden natuurlijk een relatief rustig startveld.
Helaas verder ok geen foto`s of filmpjes van onze catergorie.

JIj verder alles heel gehouden bij de valpartij?
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

KarinMTB schreef: zo 13 september 2020, 10:54 Ja zeker heb ik meegedaan. Was mijn eerste wedstrijd sinds de wintercompetitie.
En ook mij eerste serieuze inspanning sinds mijn kaakoperatie begin juli. (mocht 2 maand niet kauwen en niet mtb-en)

Dus ik had geen hoge verwachting, maar het ging nog boven verwachting vond ik.
UIteindelijk 4e geworden. Die eerste hindernis werd wel steeds zwaarder... laatste rondes kon ik niet meer helemaal naar boven op vaart.
En de Wind op de start finish was een behoorlijke spelbreker, omdat ik nog geen kracht weer heb opgebouwd..
Gelukkig geen valpartijen. We hadden natuurlijk een relatief rustig startveld.
Helaas verder ok geen foto`s of filmpjes van onze catergorie.

JIj verder alles heel gehouden bij de valpartij?
Netjes 4de! Alleen gat in de nieuwe broek :-{
KarinMTB
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: wo 4 april 2018, 22:14

balen, lid van de ntfu? verzekering.
Plaats reactie