23 oktober Winterberg.

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
paulus1981
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2009
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 23:12
Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox

Lekker dan... k*t studenten :evil:
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Gezeik weer... vrijdag en zaterdag Willingen en Winterberg gepland. :-?
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Vogezen maar doen dan? :winkie:
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7361
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Vogezen kleuren dan oranje in meerdere opzichten...
(al valt Lac Blanc niet onder Vosges maar net onder Haute-Rhin, La Bresse is wel Vosges)
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

En de 1e annuleringen van hotels stromen al binnen... :-{
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Ik vind het nogal een vreemd advies van de Nederlandse overheid. In Duitsland bepalen de deelstaten namelijk volledig zelfstandig het beleid. De Duitse federale overheid bepaald alleen welk gebied welke status heeft. Iedereen moet het voor zichzelf weten en uitzoeken maar ik zou eens goed kijken wat de deelstaat bepaald. Bij NRW mag je sowieso heen- en weer zonder overnachten, ik weet niet hoe het in Hessen zit.

NRW: https://www.land.nrw/sites/default/file ... assung.pdf

Mogelijk is het invullen van een Engelstalige gezondheidsverklaring voldoende, iets wat je van onze overheid vooral zelf moet doen.
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Stom! Ik ga helaas afhaken; ook omdat mijn beide mini's dan hun atletiek clubkampioenschappen blijken te hebben en ik waarschijnlijk kan opdraven als trainer, jury-lid en/of fan :-)
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Makkelijk schreef: do 17 september 2020, 12:26 Ik vind het nogal een vreemd advies van de Nederlandse overheid. In Duitsland bepalen de deelstaten namelijk volledig zelfstandig het beleid. De Duitse federale overheid bepaald alleen welk gebied welke status heeft. Iedereen moet het voor zichzelf weten en uitzoeken maar ik zou eens goed kijken wat de deelstaat bepaald. Bij NRW mag je sowieso heen- en weer zonder overnachten, ik weet niet hoe het in Hessen zit.

NRW: https://www.land.nrw/sites/default/file ... assung.pdf

Mogelijk is het invullen van een Engelstalige gezondheidsverklaring voldoende, iets wat je van onze overheid vooral zelf moet doen.
Vreemde is wat ik eruit haal dat het alleen om Duitsers gaat, niet om buitenlanders die vanuit zo'n gebied komen.
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

MVMVML schreef: do 17 september 2020, 12:55
Makkelijk schreef: do 17 september 2020, 12:26 Ik vind het nogal een vreemd advies van de Nederlandse overheid. In Duitsland bepalen de deelstaten namelijk volledig zelfstandig het beleid. De Duitse federale overheid bepaald alleen welk gebied welke status heeft. Iedereen moet het voor zichzelf weten en uitzoeken maar ik zou eens goed kijken wat de deelstaat bepaald. Bij NRW mag je sowieso heen- en weer zonder overnachten, ik weet niet hoe het in Hessen zit.

NRW: https://www.land.nrw/sites/default/file ... assung.pdf

Mogelijk is het invullen van een Engelstalige gezondheidsverklaring voldoende, iets wat je van onze overheid vooral zelf moet doen.
Vreemde is wat ik eruit haal dat het alleen om Duitsers gaat, niet om buitenlanders die vanuit zo'n gebied komen.
Iemand die een beetje beter Duits en ambtenaars kan zou dit eens moeten lezen. Maar goed, dit is NRW en niet Hessen. Winterberg en Solingen ligt wel weer in NRW, daarom keek ik hier zelf naar. Mijn Duits is echter matig.
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Makkelijk schreef: do 17 september 2020, 13:02
MVMVML schreef: do 17 september 2020, 12:55
Vreemde is wat ik eruit haal dat het alleen om Duitsers gaat, niet om buitenlanders die vanuit zo'n gebied komen.
Iemand die een beetje beter Duits en ambtenaars kan zou dit eens moeten lezen. Maar goed, dit is NRW en niet Hessen. Winterberg en Solingen ligt wel weer in NRW, daarom keek ik hier zelf naar. Mijn Duits is echter matig.
Mijn Duits is goed genoeg om dit goed te kunnen lezen, maar er wordt niet gerept over buitenlanders maar over Duitsers die zich moeten melden bij de lokale GGD na binnenkomst. Tenminste, zo lees ik het.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Makkelijk schreef: do 17 september 2020, 13:02
MVMVML schreef: do 17 september 2020, 12:55
Vreemde is wat ik eruit haal dat het alleen om Duitsers gaat, niet om buitenlanders die vanuit zo'n gebied komen.
Iemand die een beetje beter Duits en ambtenaars kan zou dit eens moeten lezen. Maar goed, dit is NRW en niet Hessen. Winterberg en Solingen ligt wel weer in NRW, daarom keek ik hier zelf naar. Mijn Duits is echter matig.
Er staat nergens dat het alleen om Duitsers gaat, het gaat om personen in het algemeen die uit een risicogebied (in dit geval Noord en Zuid Holland) het land in komen.
Diese Verordnung tritt am Tag nach der Verkündung in Kraft und mit Ablauf des 30. September 2020 außer Kraft.
En deze maatregel loopt 30 september weer af. :bier:
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Dice Oldskool schreef: do 17 september 2020, 13:12
Makkelijk schreef: do 17 september 2020, 13:02

Iemand die een beetje beter Duits en ambtenaars kan zou dit eens moeten lezen. Maar goed, dit is NRW en niet Hessen. Winterberg en Solingen ligt wel weer in NRW, daarom keek ik hier zelf naar. Mijn Duits is echter matig.
Er staat nergens dat het alleen om Duitsers gaat, het gaat om personen in het algemeen die uit een risicogebied (in dit geval Noord en Zuid Holland) het land in komen.
Diese Verordnung tritt am Tag nach der Verkündung in Kraft und mit Ablauf des 30. September 2020 außer Kraft.
En deze maatregel loopt 30 september weer af. :bier:
Ja maar het gaat om personen die NRW binnen rijden die hun GGD moeten contacteren. Ik heb geen Duitse GGD!
(1) Personen, die auf dem Land-, See-, oder Luftweg aus dem Ausland in das Land Nordrhein-Westfalen einreisen und sich zu einem beliebigen Zeitpunkt innerhalb von 14 Tagen vor
Einreise in einem Risikogebiet nach Absatz 3 aufgehalten haben, sind verpflichtet, unverzüglich das für sie zuständige Gesundheitsamt zu kontaktieren und auf ihren Aufenthalt in einem
Risikogebiet nach Absatz 3 hinzuweisen. Dies gilt auch für Personen, die zunächst in ein anderes Land der Bundesrepublik Deutschland eingereist sind.
Als je niet overnacht maar gelijk doorkart (en misschien even een paar uurtjes fietst :winkie: ) geldt het trouwens niet:
(1) Von den Verpflichtungen nach § 2 und § 3 nicht erfasst sind Personen, die nur zur Durchreise in die Bundesrepublik Deutschland oder nach Nordrhein-Westfalen einreisen; diese haben das Gebiet des Landes Nordrhein-Westfalen auf direktem Weg ohne Übernachtung zu
verlassen. Die hierfür erforderliche Durchreise durch das Gebiet des Landes Nordrhein-Westfalen ist gestattet.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Precies MVMVML


https://www.nederlandwereldwijd.nl/land ... oronavirus

Eigenlijk is er niets aan de hand zolang je maar wakker blijft en voor het slapen gaan weer richting Nederland gaat.
Nederlanders uit Noord-Holland en Zuid-Holland die door Duitsland reizen naar Denemarken, Polen, Italië of Zwitserland, hoeven bijvoorbeeld niet in quarantaine of getest te worden. Maar u moet wel doorrijden en kunt niet overnachten. Dit is een van de uitzonderingen.
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 992
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Makkelijk schreef: do 17 september 2020, 13:02 Iemand die een beetje beter [...] ambtenaars kan zou dit eens moeten lezen.
U riep mij? :winkie:

Ik wil best eens kijken. In verband met lopende stempelwerkzaamheden, drie paarse krokodillen en nog 3,5 maand vakantieverlof wordt dit helaas niet eerder dan voorjaar 2023.
Ja, doei !
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3160
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Dice Oldskool schreef: do 17 september 2020, 13:43
...... Maar u moet wel doorrijden en......
Dus.. gewoon biken daar :winkie:

:bier:
Plaats reactie