"de nieuwe mountainbikers"

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Let's make some noise!

Afbeelding

8)
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3830
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Oli4k schreef: do 24 september 2020, 14:52 Ik snap niet hoe dat werkt als twee mensen met een boombox elkaar tegenkomen. Wat doen ze dan? Een volumeknop battle en wie het hardst kan mag de muziek doen? Ik zou bijna zo’n ding willen hebben om het uit te proberen. En dan keihard Oostenrijkse schlager draaien.
Ik win dan uiteraard met System of a Down. :bier:
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3830
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Dice Oldskool schreef: do 24 september 2020, 15:33 Let's make some noise!

Afbeelding

8)
:lol: :lol: :-q
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3164
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

MVMVML schreef: do 24 september 2020, 15:45
Oli4k schreef: do 24 september 2020, 14:52 Ik snap niet hoe dat werkt als twee mensen met een boombox elkaar tegenkomen. Wat doen ze dan? Een volumeknop battle en wie het hardst kan mag de muziek doen? Ik zou bijna zo’n ding willen hebben om het uit te proberen. En dan keihard Oostenrijkse schlager draaien.
Ik win dan uiteraard met System of a Down. :bier:
Mwoaahh er bestaat toch wel hardere shit dan System... :roll: in de categorie met gitaren dan.
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1722
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

ik vind dat wel lekker van de routes op de Veluwe/in natuurgebieden: je moet best wat moeite doen om ze te fietsen/er op te komen. Ik zie nog niet gauw Arnhems hangtuig met een speakertje heel de weg omhoog fietsen om op de Veluwezoom te gaan MTB-en. En vanuit de jeugd uit de biblebelt gemeenten die verder rond de route liggen lijkt ook geen interesse te zijn om de reguliere MTB-er te irriteren.
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2070
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

MVMVML schreef: do 24 september 2020, 15:45 Ik win dan uiteraard met System of a Down. :bier:
Jump! Pogo pogo pogo pogo pogo pogo pogo
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Robertdj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 445
Lid geworden op: vr 2 augustus 2013, 16:02
Mijn mountainbike: project12, Bird

Meegs schreef: do 24 september 2020, 16:03
MVMVML schreef: do 24 september 2020, 15:45
Ik win dan uiteraard met System of a Down. :bier:
Mwoaahh er bestaat toch wel hardere shit dan System... :roll: in de categorie met gitaren dan.
Dat sowieso, maar van een muur geluid ga ik niet echt harder fietsen.
Een beetje hardcore metal zoals Norma Jean daarentegen! :-D August Burns Red doet het ook lekker.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Sowieso snap ik het gebruik van speakers niet in buitenlucht. Het geluid is toch velen malen slechter dan met oordoppen?

Maar goed, ik ga zo weer eens een rondje Amerongen rijden en als er iets aso's gebeurd dan geef ik hier weer verslag.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5496
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

maverick76 schreef: vr 25 september 2020, 12:00 Sowieso snap ik het gebruik van speakers niet in buitenlucht. Het geluid is toch velen malen slechter dan met oordoppen?

Maar goed, ik ga zo weer eens een rondje Amerongen rijden en als er iets aso's gebeurd dan geef ik hier weer verslag.
De aso's hebben Harry Slinger afgesloten :wink: :winkie: :bier:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3830
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Meegs schreef: do 24 september 2020, 16:03
MVMVML schreef: do 24 september 2020, 15:45
Ik win dan uiteraard met System of a Down. :bier:
Mwoaahh er bestaat toch wel hardere shit dan System... :roll: in de categorie met gitaren dan.
Jawel, maar het moet nog wel beetje melodie en verstaanbare zang hebben, vind ik dan :winkie:
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Het is een rondje Zeist geworden maar niets maar dan ook niets tegengekomen wat maar een vleugje aso in zich had.

Wel heb ik een nieuwe fiets welke ineens de Stravaridder in me losmaakte waardoor ik regelmatig achter in iemands nek zat te hijgen om ze vervolgens weer even voorsprong en ruimte te geven, dus misschien was ik nu wel onbedoeld de ergste op de route. :-{
Laatst gewijzigd door maverick76 op vr 25 september 2020, 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Knakworstkweker

New Bikes Bring Out The Worst In People
sjuutje1969
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 273
Lid geworden op: za 25 oktober 2014, 00:37
Mijn mountainbike: Orbea Oiz en Kona Rove AL

[/quote]
In Santa Cruz hetzelfde beeld met nieuwe bikers die de trail etiquette nog niet kennen. Daar proberen ze mensen hiermee te informeren. Volledig 1:1 toepasbaar hier

[/quote]

Wat een prachtige en duidelijke platen reeks!
Ik denk dat dit soort platen helpende zijn, mits je de nieuwkomers kunt bereiken!
Misschien o.a. bespreekbaar maken tijdens start to bike?
Knakworstkweker

Het zou al een begin zijn als de NTFU of de KNWU iets zichtbaarder zouden zijn met hun campagnes.

Misschien dat er zo'n soort stripboek bij elke tweewielerzaak te krijgen/ mee te nemen zou moeten zijn voor beginnende fietsers, zo bereik je ook mensen die in principe niet in het bos komen, maar wordt er wel een verstandshouding gecreëerd.

Dan bereik je de tochtjesfietsers (oudere mensen), de racers, de gravellaars en de mountainbikers
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Knakworstkweker schreef: za 26 september 2020, 10:09 Het zou al een begin zijn als de NTFU of de KNWU iets zichtbaarder zouden zijn met hun campagnes.

Misschien dat er zo'n soort stripboek bij elke tweewielerzaak te krijgen/ mee te nemen zou moeten zijn voor beginnende fietsers,
Nog beter, achterin het boek de ventielen stoppen :winkie:
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Plaats reactie