Auto van de biker

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Knakworstkweker

Dennisvdb schreef: ma 5 oktober 2020, 15:35
Jamis Diablo schreef: ma 5 oktober 2020, 10:57 Waar laat je dan het voorwiel bij die Porsche? Op de passagierstoel?
Ik laat hem in de kofferbak voorin. Rugleuningen achterin naar beneden, daar stond de rest van de spullen. Hürtgenwald vorig jaar.

Afbeelding
Supercarrera '81 :o
3.0L 6V

Mooi ding
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 897
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Bedankt! Super fijne wagen ook. Europeaan dus de volle 204 pk. Ongelofelijk hoe mooi zo'n ding loopt. Vanaf 3500 gilt ie het uit tot aan de redline van 6500tpm.

Het blok van 1 van de andere wagens is ook bijna klaar na revisie. Doe alles zelf, tot aan het verzinken van de bouten, schroeven en onderdelen 8)

Afbeelding
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 881
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

😊
Laatst gewijzigd door gijsje op ma 5 oktober 2020, 20:36, 2 keer totaal gewijzigd.
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 881
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Dennisvdb schreef: ma 5 oktober 2020, 20:05 Bedankt! Super fijne wagen ook. Europeaan dus de volle 204 pk. Ongelofelijk hoe mooi zo'n ding loopt. Vanaf 3500 gilt ie het uit tot aan de redline van 6500tpm.

Het blok van 1 van de andere wagens is ook bijna klaar na revisie. Doe alles zelf, tot aan het verzinken van de bouten, schroeven en onderdelen 8)

Afbeelding
Mooi hoor !! 356 of 912 ?
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 897
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

912 uit ‘68, Irischgrün. Helaas kreeg ik de gele passivering van sommige onderdelen niet perfect, want eigenlijk horen alle bouten, beugels etc vanaf ‘68 geel verzinkt te zijn. Maar het blauw (zo noemen ze dat) verzinken werkte wel dus maar zo gelaten.

356 staat nog wel op de lijst :wink:
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 881
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Dennisvdb schreef: ma 5 oktober 2020, 20:48 912 uit ‘68, Irischgrün. Helaas kreeg ik de gele passivering van sommige onderdelen niet perfect, want eigenlijk horen alle bouten, beugels etc vanaf ‘68 geel verzinkt te zijn. Maar het blauw (zo noemen ze dat) verzinken werkte wel dus maar zo gelaten.

356 staat nog wel op de lijst :wink:
356 staat ook op mijn lijst, of eigenlijk op stapel....deze arme sloeber zal het helaas met een replica moeten doen...😬
Knakworstkweker

Dennisvdb schreef: ma 5 oktober 2020, 20:05 Bedankt! Super fijne wagen ook. Europeaan dus de volle 204 pk. Ongelofelijk hoe mooi zo'n ding loopt. Vanaf 3500 gilt ie het uit tot aan de redline van 6500tpm.

Het blok van 1 van de andere wagens is ook bijna klaar na revisie. Doe alles zelf, tot aan het verzinken van de bouten, schroeven en onderdelen 8)

Afbeelding
Ik ben nu groen van jaloezie :cry:
vasquez
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 851
Lid geworden op: ma 7 juli 2008, 13:05
Mijn mountainbike: Transition Smuggler + Specialized Epic Marathon

Hahahha herkenbaar, cool :-q

Ik ben zelf een gele Volvo 850 T5R sedanuit 1995 volledig aan het restaureren als weekendspeeltje.

Heb vorig jaar ook de stoute schoenen aan getrokken en ben ook begonnen met zelf verzinken van allerlei losse bouten, schroeven en beugeltjes :winkie:

Als je daar eenmaal aan begint, is goed niet meer goed genoeg :lol:
vasquez
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 851
Lid geworden op: ma 7 juli 2008, 13:05
Mijn mountainbike: Transition Smuggler + Specialized Epic Marathon

Paar jaar geleden reed ik Alpe Dhuez af op de racefiets, hoorde ik constant een jankende motor achter mij, werd iets lekker in toeren gejaagd :lol:

In een van de laatste bochten werd ik ingehaald, kwam er een Lamborgini met zulke dingen op het dak voobij met 2 dikke racefietsen erop :winkie:

Joop! schreef: zo 4 oktober 2020, 22:25
awinkel schreef: zo 4 oktober 2020, 14:08 Juist niet. De fiets gewoon op de vleugel vastmaken. :-D
Een paar spanbandjes will do the job... :winkie:


Zou zoiets ook met een MTB werken? Scheelt een fietsendrager aan/op de auto en ben je lekker vlot op de route... :tong

Afbeelding
NickVE
All rounder
All rounder
Berichten: 72
Lid geworden op: za 18 april 2020, 21:32

Voor de auto van de vrouw maar een afspraak gemaakt voor wat meer peper , als het goed is gaat de Juke van 190 naar 235 pk :)
—Cube reaction TM Pro—
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Ik heb na twee hele fijne maar erg onpraktische autos nu een goedkoop en super burgerlijk exemplaar gekocht.
Veel ruimte, boeit me niet als er krassen op komen, en is goedkoper dan de fiets die er achterop gaat. :-q
JLWE
All rounder
All rounder
Berichten: 135
Lid geworden op: di 24 juli 2018, 20:41
Mijn mountainbike: Evil Offering LS

Rijd nu 1,5 jaar een Nissan Leaf. Wilde ervaren hoe het is om elektrisch te rijden en natuurlijk lekker laag in de bijtelling. Rijd heerlijk, maar bijvoorbeeld Houffalize red hij niet vanaf Utrecht. Als de lease is afgelopen, komt er elektrische meer denk ik.
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1723
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

welke batterij heb je? Ik heb veel in de 40kWh gereden maar die was toen hij in 2018 uit kwam eigenlijk al achterhaald qua range. Net niet bruikbaar, maar ik miste op dat soort ritjes meestal net 20 km = nog geen 5 minuten snelladen en weer door.
Met de huidige 60kWh versie is Houffa toch wel prima te doen?

En eigenlijk heeft elke normale EV tegenwoordig wel minimaal 60kWh aan boord.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5501
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Bram87 schreef: do 15 oktober 2020, 17:30 welke batterij heb je? Ik heb veel in de 40kWh gereden maar die was toen hij in 2018 uit kwam eigenlijk al achterhaald qua range. Net niet bruikbaar, maar ik miste op dat soort ritjes meestal net 20 km = nog geen 5 minuten snelladen en weer door.
Met de huidige 60kWh versie is Houffa toch wel prima te doen?

En eigenlijk heeft elke normale EV tegenwoordig wel minimaal 60kWh aan boord.
64kwh Kia Niro, 390,4km per "volle batterij" gemiddeld over de afgelopen ruim 20.000km
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

:bier:
Laatst gewijzigd door DJMARCO op zo 18 oktober 2020, 14:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie