Bedankt! Super fijne wagen ook. Europeaan dus de volle 204 pk. Ongelofelijk hoe mooi zo'n ding loopt. Vanaf 3500 gilt ie het uit tot aan de redline van 6500tpm.
Het blok van 1 van de andere wagens is ook bijna klaar na revisie. Doe alles zelf, tot aan het verzinken van de bouten, schroeven en onderdelen
Dennisvdb schreef: ↑ma 5 oktober 2020, 20:05
Bedankt! Super fijne wagen ook. Europeaan dus de volle 204 pk. Ongelofelijk hoe mooi zo'n ding loopt. Vanaf 3500 gilt ie het uit tot aan de redline van 6500tpm.
Het blok van 1 van de andere wagens is ook bijna klaar na revisie. Doe alles zelf, tot aan het verzinken van de bouten, schroeven en onderdelen
912 uit ‘68, Irischgrün. Helaas kreeg ik de gele passivering van sommige onderdelen niet perfect, want eigenlijk horen alle bouten, beugels etc vanaf ‘68 geel verzinkt te zijn. Maar het blauw (zo noemen ze dat) verzinken werkte wel dus maar zo gelaten.
Dennisvdb schreef: ↑ma 5 oktober 2020, 20:48
912 uit ‘68, Irischgrün. Helaas kreeg ik de gele passivering van sommige onderdelen niet perfect, want eigenlijk horen alle bouten, beugels etc vanaf ‘68 geel verzinkt te zijn. Maar het blauw (zo noemen ze dat) verzinken werkte wel dus maar zo gelaten.
356 staat nog wel op de lijst
356 staat ook op mijn lijst, of eigenlijk op stapel....deze arme sloeber zal het helaas met een replica moeten doen...
Dennisvdb schreef: ↑ma 5 oktober 2020, 20:05
Bedankt! Super fijne wagen ook. Europeaan dus de volle 204 pk. Ongelofelijk hoe mooi zo'n ding loopt. Vanaf 3500 gilt ie het uit tot aan de redline van 6500tpm.
Het blok van 1 van de andere wagens is ook bijna klaar na revisie. Doe alles zelf, tot aan het verzinken van de bouten, schroeven en onderdelen
Ik heb na twee hele fijne maar erg onpraktische autos nu een goedkoop en super burgerlijk exemplaar gekocht.
Veel ruimte, boeit me niet als er krassen op komen, en is goedkoper dan de fiets die er achterop gaat.
Rijd nu 1,5 jaar een Nissan Leaf. Wilde ervaren hoe het is om elektrisch te rijden en natuurlijk lekker laag in de bijtelling. Rijd heerlijk, maar bijvoorbeeld Houffalize red hij niet vanaf Utrecht. Als de lease is afgelopen, komt er elektrische meer denk ik.
welke batterij heb je? Ik heb veel in de 40kWh gereden maar die was toen hij in 2018 uit kwam eigenlijk al achterhaald qua range. Net niet bruikbaar, maar ik miste op dat soort ritjes meestal net 20 km = nog geen 5 minuten snelladen en weer door.
Met de huidige 60kWh versie is Houffa toch wel prima te doen?
En eigenlijk heeft elke normale EV tegenwoordig wel minimaal 60kWh aan boord.
Bram87 schreef: ↑do 15 oktober 2020, 17:30
welke batterij heb je? Ik heb veel in de 40kWh gereden maar die was toen hij in 2018 uit kwam eigenlijk al achterhaald qua range. Net niet bruikbaar, maar ik miste op dat soort ritjes meestal net 20 km = nog geen 5 minuten snelladen en weer door.
Met de huidige 60kWh versie is Houffa toch wel prima te doen?
En eigenlijk heeft elke normale EV tegenwoordig wel minimaal 60kWh aan boord.
64kwh Kia Niro, 390,4km per "volle batterij" gemiddeld over de afgelopen ruim 20.000km