Auto van de biker

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
JLWE
All rounder
All rounder
Berichten: 134
Lid geworden op: di 24 juli 2018, 20:41
Mijn mountainbike: Evil Offering LS

welke batterij heb je? Ik heb veel in de 40kWh gereden maar die was toen hij in 2018 uit kwam eigenlijk al achterhaald qua range. Net niet bruikbaar, maar ik miste op dat soort ritjes meestal net 20 km = nog geen 5 minuten snelladen en weer door.
Met de huidige 60kWh versie is Houffa toch wel prima te doen?

En eigenlijk heeft elke normale EV tegenwoordig wel minimaal 60kWh aan boord.
Ik heb de 40KWH versie. Een keer snelladen in Maastricht maakt het mogelijk om Houffa te halen. Maar als ik daar niet kan laden, heb ik een probleem op de terugweg.

Tegenwoordig inderdaad vaak 60KWH. Die rijden denk ik zo'n 350 tot 400. Zolang het laadnetwerk in het buitenland nog niet op orde is, geeft een elektrische auto mij toch een beperkt gevoel. Voor Nederlandse ritten is hij overigens top, en daar bestaan 95% van mijn ritten uit.
NickVE
All rounder
All rounder
Berichten: 72
Lid geworden op: za 18 april 2020, 21:32

Vandaag was het zover , om 14.00 bij unlimited tuning, en anderhalf uur later weer naar buiten met 45 pk extra, moet zeggen dat t heerlijk rijd , auto heeft nu 235 pk en 310 nm en is echt een hot hatch geworden
—Cube reaction TM Pro—
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

JLWE schreef: di 13 oktober 2020, 07:49 Als de lease is afgelopen, komt er geen (?) elektrische meer denk ik.
Denk dat je dit bedoelde.


Maar over 2 jaar zal het lastig worden iets met een verbrandingsmotor te kopen :bier:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Knakworstkweker

Lars TB schreef: za 17 oktober 2020, 21:50
JLWE schreef: di 13 oktober 2020, 07:49 Als de lease is afgelopen, komt er geen (?) elektrische meer denk ik.
Denk dat je dit bedoelde.


Maar over 2 jaar zal het lastig worden iets met een verbrandingsmotor te kopen :bier:
diesel :bier:
ofv
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 254
Lid geworden op: wo 4 september 2019, 09:26

DJMARCO schreef: do 15 oktober 2020, 18:08 Oké ik houd er niet zo van om te pronken in de zin van hè kijk ons eens, dus lang getwijfeld.

Maar dat gezegd hebbende dan toch maar:

Audi A1 2020 Edition:
Audi S-Line binnen en buiten, led verlichting, leder alcantara interieur, zwarte grille en logo’s airco, 18” velgen, automaat, navi etc etc.
auto vd vrouw en in de weekend ons gezamenlijke privé vervoer en ook wel beetje hobby van ons samen.

Renault Grand Scenic 2017: auto vd zaak voor mijn zakelijke ritten.

Enige nadeel van de Audi geen mogelijkheid om onze mountainbikes mee te nemen. Wellicht in de toekomst toch maar 2 zuignappen op t dak ... En nee dr komt geen trekhaak onder. :winkie:
Je had ook kunnen zeggen...

Audi a1 vd vrouw
Renault grand scenic van de zaak.

Dan pronk je niet. :lol: nu met al die details krijg je juist het idee dat je dat toch wel heel graag kwijt wilde... en dus pronkt. Wat je zeker moet doen. Alleen klopt het niet bij je intro. :bier:
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Of gewoon “klein boodschappenwagentje voor de vrouw en een gezinsauto (lease) voor mijn zakelijke ritten”. :winkie:
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7362
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Maar is het nu show of ook go?
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

230, éch wel 8)
Xfries
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 531
Lid geworden op: za 8 december 2012, 15:03
Mijn mountainbike: Merida E one sixty Canyon Neuron 9.9 AL Stealth

Audi A6 Avant 3.0 TDI Quattro uit 2005, zelf uit Dld gehaald, van 1e eigenaar met 125000 km op de teller. Als ondernemer voordelig en toch snel en comfortabel rijden😎En er kunnen een hoop mtb’s mee :winkie:
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

ofv schreef: zo 18 oktober 2020, 00:35

Je had ook kunnen zeggen...

Audi a1 vd vrouw
Renault grand scenic van de zaak.

Dan pronk je niet. :lol: nu met al die details krijg je juist het idee dat je dat toch wel heel graag kwijt wilde... en dus pronkt. Wat je zeker moet doen. Alleen klopt het niet bij je intro. :bier:
Waarom zou ik ermee moeten pronken?
Ik beschreef dat de Audi ook een beetje hobby is en geef daarom wat meer info. Ook juist om maar duidelijk te maken dat er daarom geen trekhaak onder komt. Mensen oordelen zo snel juist daarom schreef ik erbij dat ik lang heb getwijfeld. Jou reactie bevestigd dat maar weer.

Ik heb hem dus maar verwijderd. :wink:
ofv
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 254
Lid geworden op: wo 4 september 2019, 09:26

DJMARCO schreef:
Waarom zou ik ermee moeten pronken?
Ik beschreef dat de Audi ook een beetje hobby is en geef daarom wat meer info. Ook juist om maar duidelijk te maken dat er daarom geen trekhaak onder komt. Mensen oordelen zo snel juist daarom schreef ik erbij dat ik lang heb getwijfeld. Jou reactie bevestigd dat maar weer.

Ik heb hem dus maar verwijderd. :wink:
Is een beetje een 'met alle respect' geval.

Met alle respect maar je fiets is kut.

Ik vond het tegenstrijdig. Zeggen dat je niet wilt pronken en dan 2020 sline etc. Prima hoor, trots op zijn, niet indekken. En al helemaal niet weghalen. :bier:
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

ofv schreef: zo 18 oktober 2020, 14:52
DJMARCO schreef:
Waarom zou ik ermee moeten pronken?
Ik beschreef dat de Audi ook een beetje hobby is en geef daarom wat meer info. Ook juist om maar duidelijk te maken dat er daarom geen trekhaak onder komt. Mensen oordelen zo snel juist daarom schreef ik erbij dat ik lang heb getwijfeld. Jou reactie bevestigd dat maar weer.

Ik heb hem dus maar verwijderd. :wink:
Is een beetje een 'met alle respect' geval.

Met alle respect maar je fiets is kut.

Ik vond het tegenstrijdig. Zeggen dat je niet wilt pronken en dan 2020 sline etc. Prima hoor, trots op zijn, niet indekken. En al helemaal niet weghalen. :bier:
Omdat jij het tegenstrijdig vind en ik er daarom al weer spijt van heb dat ik überhaupt iets gepost heb heb ik het toch verwijderd. Ik zou niet weten voor wie ik iets zou moeten indekken? Mijn eerste inschatting was en is dus toch de juiste, het word anders geïnterpreteerd. Het leven is mij te kort voor dit soort discussies met mensen die mij helemaal niet kennen en hun mening klaar hebben.🙏🏻
ofv
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 254
Lid geworden op: wo 4 september 2019, 09:26

:lol: alsjeblieft zeg :-{
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

:lol: "kwestie van : wie heeft de grootste...........", kleur zelf de plaatjes in.... :D *
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

Snelle Buffer schreef: zo 18 oktober 2020, 17:25 :lol: "kwestie van : wie heeft de grootste...........", kleur zelf de plaatjes in.... :D *
Een A6 is groter dan een A1, ik zeg game over.. hahaha. :winkie: :winkie: :winkie:
Plaats reactie