Deelnemers gezocht Enduro clinic 28 november

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

Hallo fietsvriendjes!

Ik wil graag deze
https://mtbflow.nl/clinics/all-mountain-enduro-clinic/

Clinic volgen, maar heb in real life geen vrienden die daar interesse in hebben. het zou 28 november nog kunnen bij MTB flow, groepje van 3 dan. Wie heeft er interesse? Beetje geschikte fiets wel handig (XC hardtail zonder snelsluiting is wel echt lastig) en kniebeschermers vereist. Ik ga zelf ook niet op enduromonster, wel op 120mm fully met dropper. Ook ervaring wel vereiste, geen cursus voor beginners.

Ik rijd zelf al wel paar jaar MTB maar er lang uitgelegen door blessure en buitenlandavontuur (wel pre-corona) weer opgepakt. Dit jaar wel veel verschillende routes gedaan, veel rijk van nijmgen (oa tocht van 100 km alles aan elkaar) stukjes reichswald, zwarte routes Limburg en gekke wandelpaden in La Bresse gedaan. Maar ben niet heel dapper en in La Bresse of Limburg toch regelmatig voetje aan de vloer. Maar niveauverschil in zo'n klein groepje is ook niet erg. Meer info op de website, en anders kun je mij altijd even contacteren!

Hebben dus niet veel plekken!

Groet
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1002
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Lijkt mij leuk maar dan liever in het komend voorjaar.

De onderwerpen in de clinic komen voor mij het best tot hun recht in het buitenland. Dan ligt het voor mij meer voor de hand om dat wat korter op het nieuwe seizoen te doen.
Ja, doei !
JBO80
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 23 oktober 2019, 16:27

Toevallig dat ik hier van de week ook naar gekeken heb. Kleve lijkt me dan de meest interessante plek die hij aanbiedt. Ik zou 28 november kunnen, nog even met thuisfront afstemmen. Ik heb een e-mtb enduro.
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

Joepie de schreef: do 22 oktober 2020, 09:29 Lijkt mij leuk maar dan liever in het komend voorjaar.

De onderwerpen in de clinic komen voor mij het best tot hun recht in het buitenland. Dan ligt het voor mij meer voor de hand om dat wat korter op het nieuwe seizoen te doen.
Snap ik! Ik denk eerder nu de basis leren zodat ik zelf vast wat kan oefenen her en der, en dan in het nieuwe seizoen ook wat vaker naar buitenland (zou voor mij eerste seizoen zijn). Maar mogelijk zou ik zelfs in het voorjaar wel nog een keer willen (met iets hoger niveau) hangt van de clinic af :-q
Maar als het meer puntjes op de i zetten is voor als je al wat vaker gaat, dan snap ik je overweging.
Laatst gewijzigd door I_do op do 22 oktober 2020, 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

JBO80 schreef: do 22 oktober 2020, 09:42 Toevallig dat ik hier van de week ook naar gekeken heb. Kleve lijkt me dan de meest interessante plek die hij aanbiedt. Ik zou 28 november kunnen, nog even met thuisfront afstemmen. Ik heb een e-mtb enduro.
PB
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Hoi Ido,

Ik wil wel graag mee als er nog plek is!
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

Patrick_V schreef: do 22 oktober 2020, 10:06 Hoi Ido,

Ik wil wel graag mee als er nog plek is!
Ook Pb
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

En in principe zitten we dan in een uurtje al vol!
balboa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 692
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 01:55
Mijn mountainbike: Wordt gebruikt

Spreekt mij ook wel aan. Mijn lokale fietsmaten hebben ook niet direct een voorkeur voor dit soort disciplines. Helaas ik wel....

Als er plek is, hou ik me aanbevolen. Zou dat weekend kunnen.
Gebruikersavatar
Singletrack Sundays
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1163
Lid geworden op: za 4 januari 2020, 18:41
Mijn mountainbike: OV fiets

Hmm, lijkt me ook wel leuk. is er nog plek?
Have fun!
Rinse.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5572
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Joepie de schreef: do 22 oktober 2020, 09:29 Lijkt mij leuk maar dan liever in het komend voorjaar.

De onderwerpen in de clinic komen voor mij het best tot hun recht in het buitenland. Dan ligt het voor mij meer voor de hand om dat wat korter op het nieuwe seizoen te doen.
+1

Doen wij hem in het voorjaar. :-q
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5650
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Ik heb deze in juni al gedaan, Robbert is een prima vent en een goede leraar. Hij bouwt de onderwerpen goed op (begint altijd met afstelling v/d vering, gevolgd door basis- en attack houding) om zo inzicht te krijgen in het niveau van de groep. Hij filmt alles en laat je echt het verrschil tussen goede en foute techniek voelen.

Het filmmateriaal krijg je ook allemaal opgestuurd zodat je het thuis op je gemak kan doornemen. Ik heb zowel de AM/Enduro als de DH/freeride clinics bij `m gedaan, beide in Kleve. In het voorjaar ga ik gerust nog eens mee :-q

https://www.youtube.com/watch?v=_lveMNrIkLE
(Is van de DH/Freeride clinic)
Laatst gewijzigd door TenZNL op do 22 oktober 2020, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Ik ben ook wel in voor zo'n clinic in het voorjaar.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Joepie de schreef: do 22 oktober 2020, 09:29 Lijkt mij leuk maar dan liever in het komend voorjaar.

De onderwerpen in de clinic komen voor mij het best tot hun recht in het buitenland. Dan ligt het voor mij meer voor de hand om dat wat korter op het nieuwe seizoen te doen.
Ik doe graag mee :-q
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Ik wil graag lente :-q
Plaats reactie