Fatsoenlijke mtb huren op Ameland

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

Vraagje,

iemand van jullie een adres om een fatsoenlijke mtb te huren op Ameland? 2 jaar geleden eentje gehuurd bij Kiewiet maar die waren flink afgetrapt... en wel echt basis van de basis...
Ik ben mij er eentje...
Kaasopjepannenkoek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: do 15 november 2018, 14:55
Mijn mountainbike: Vitus Sentier VRS

Ik vrees dat dat een utopie is: fatsoenlijke mtb's die je daar zou kunnen huren...Fietsverhuurders die fatsoenlijke mtb's verhuren zijn sowieso dun gezaaid. Vaak krijg je zo'n mooi afgetrapt exemplaar mét standaard, bel, lange stem...
Juh!
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

Kaasopjepannenkoek schreef: di 10 november 2020, 14:15 Ik vrees dat dat een utopie is: fatsoenlijke mtb's die je daar zou kunnen huren...Fietsverhuurders die fatsoenlijke mtb's verhuren zijn sowieso dun gezaaid. Vaak krijg je zo'n mooi afgetrapt exemplaar mét standaard, bel, lange stem...
Die ken ik inderdaad al haha! Ik denk kan het altijd proberen, wou onze eigen bikes niet aan het zout wagen ;-)
Ik ben mij er eentje...
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

Zo groot is Ameland toch niet om even zelf wat bedrijven te checken. Verschil kan er zijn.
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

corex schreef: wo 11 november 2020, 15:11 Zo groot is Ameland toch niet om even zelf wat bedrijven te checken. Verschil kan er zijn.
ben er maar 3 dagen en wat ik online vind gaat m dat niet worden, temeer omdat we ook nog eens einde seizoen zitten...
Ik ben mij er eentje...
Gebruikersavatar
Pbro
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 312
Lid geworden op: wo 10 april 2013, 10:00

Is er eigenlijk wel een fatsoenlijke MTB-Route op Ameland? Ik was er deze herfstvakantie maar heb niet iets gezien. Mag je ook rijden op de wandelpaden, of ben je genoodzaakt op het fietspad of het strand te blijven?

Je zou hier eens kunnen informeren: https://www.outdoor-ameland.nl/activite ... tainbiken/
De groepsarrangementen zijn nu toch niet mogelijk, dus misschien willen ze wel een fietsje aan je verhuren.
Be Nice, Say Hi!
Plaats reactie