Pipedream Moxie - Vrijrijden in de Pyreneeën

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

:-q op afwerking na (wat je wel mag verwachten voor die centen lijkt mij) klinkt dat niet gek. Ook het gewicht (in staal, en die grote) is helemaal niet zo slecht eigenlijk.
Gebruikersavatar
Marisven
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 19 november 2018, 22:00
Mijn mountainbike: SNOWDON Ranger FAT, Schwinn Sierra 1983, Silverton Mountaineer 1984, Raleigh Maverick 1986

Erg toffe bike ziet er super uit :-q
Mijn Mtb’s:
Marinobike FATBIKE (KLEIN Stijl)
SNOWDON Ranger FAT
Schwinn Sierra 1983
Silverton Mountaineer 1984
Raleigh Maverick 1986
DIKKE BANDEN ZIJN GEZELLIG!
Gebruikersavatar
wamske
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 294
Lid geworden op: za 5 januari 2013, 11:04
Mijn mountainbike: Cotic FlareMax '18, Kona Unit '21, Trek Singletrack 930 '93

Echt een gaaf ding!
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ja, mooie stalen LTHT.
Lekker kleurtje ook, zoals het hoort.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Wat een monster :lol: Gooi die fully maar alvast in de verkoop want die ga je niet meer nodig hebben ;)
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

DaanJ schreef: vr 20 november 2020, 09:46 @Dutch, Kevin: dit is de Longerestesteste langste maat, 510 mm reach, 1280 mm wielbasis. Hij is zeker niet licht. Ik heb het frame inderdaad gewogen, maar het papiertje waar ik het op had geschreven heb ik blijkbaar laatst weggemikt, kan het niet meer vinden. Het was sowieso meer dan de P12, die was 2,75 kg. Er staat me iets bij van 2,9 of 3,1 kg. Dus laten we zeggen rond de 3 kg. Het spuitwerk zit er dik en goed op, heel netjes gedaan. De BB en balhoofdbuis waren weer niet ontdaan van verf, iets minder netjes.
Damn de langste ook nog. En hoe lang ben jij zelf dan Daan?
En fijn om te horen dat het spuitwerk goed dik is, kunnen anderen fabrikanten nog van leren.
Poldertoerist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 195
Lid geworden op: zo 19 april 2020, 12:54
Mijn mountainbike: idworx Rockn Rohler - rough

Erg toffe bike! :-q
DaanJ
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1266
Lid geworden op: wo 10 augustus 2005, 12:20
Mijn mountainbike: Star en single speed

Meestal zo'n 1,87 m Kevin.
@George, hahaha ja he, om een of andere reden denk ik die fully nog als bikepark fiets te willen houden, maar die bezoek ik ook steeds minder, dus waarom eigenlijk? :)
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Lol @ meestal
DaanJ
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1266
Lid geworden op: wo 10 augustus 2005, 12:20
Mijn mountainbike: Star en single speed

Hij leeft nog altijd, en hij was wederom mee naar de tweede basis in de Pyreneeën, nadat ik vorig jaar gezondigd had en de Capra mee was. Dit keer was het grote doel de lokale berg (Pic de la Calabasse, een goeie 2200 m) te beklimmen, waarvan de laatste 650 hm 1,8 km lang met de fiets in de nek, over een mallotig stijl rotspad. Vreselijk! Maar het uitzicht was het waard :) De afdaling was freeride pionieren, er was ook niet echt een pad aan de andere kant naar beneden (er waren wel wat vlaggetjes uitgezet voor een marathon trailrun, moet er niet aan denken). Dus dat was af en toe vloeken, af en toe trialstechniek uitproberen op een kneiterlange fiets, best lastig, en af en toe gelukkig ook keihard knallen.

Viel me wel weer op dat met een dergelijke wielbasis krappe switchbacks echt niet vanzelf gaan. Verder erg interessant om te zien hoe snel je klimconditie terug hebt. De eerste rit ging moeizaam, de laatste rit was ik weer even snel als twee jaar terug, toen ik enorm veel meer racefietskilometers in de benen had. Gelukkig ook maar.

Natuurlijk weer geen actiefoto's omdat ik in mijn eentje was, geen zin had in moeilijk doen met zelfontspanner en ook voor de regen graag weer terug wou zijn. Maar wel een paar mooie uitzichtplaatjes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mjelnir
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: ma 30 augustus 2021, 08:47

Wat een views! Heel gaaf :-q
SYS: RaaW Madonna

Wtf is down country riding? - It's like trail riding but twice as expensive
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Wat gaaf! En die kleur spat eraf. En in het echt noh mooier.
“Old, not obsolete”
Plaats reactie