BOTY 2020 , ^^^^ P33 uitleg

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16775
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Er is ook vulling nodig hoor ;-)

Ik wil eerst nog een paar redelijke foto's van m'n Vitus maken, maar ik heb ook echt niet de illusie dat zo'n budget gravelaartje hoog gaat eindigen (tenzij er niet meer inzendingen komen natuurlijk, dan ben je altijd zeker van een top drie notering :D ).
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1444
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

Snelle Buffer schreef: ma 23 november 2020, 11:11
Jan Willem schreef: ma 23 november 2020, 10:14 Belangrijkste oorzaak van het lage aantal inzendingen is volgens mij vooral het veel! vroegere moment dan voorgaande jaren.
Het BOTY sfeertje hoort een beetje bij de stemming rond kerst en jaarwisseling, die kerstsfeer merk ik bij mezelf en mensen om me heen nog niks van.
Als jij denkt dat het daar aan kan liggen , en de meeste denken er ook zo over , kunnen we de " deadline " voor insturen wel verruimen , maar gezien dat de meeste inzendingen van bekende zijn , twijfel ik of dat ook gaat werken , sfeertje rondom de kerst is zoiezo anders ivm corona :winkie:

Ik zal vanavond de inzendingstermijn verruimen en ff kijken naar de datum's van stemmen en uitslag :-q

( bv inzenden tot 15 december , stemmen van 17 tm 24 december en de uitslag 27 december 2020 ?)
Inzenden t/m 24 december, stemmen 25 t/m 31 december. Uitlag eerste week januari.

Wellicht dat ik mijn Klein dan ook nog in kan sturen.....
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2477
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

streetracer schreef: ma 23 november 2020, 14:25
Inzenden t/m 24 december, stemmen 25 t/m 31 december. Uitlag eerste week januari.

Wellicht dat ik mijn Klein dan ook nog in kan sturen.....
Ah , een kanshebber om de telling over te nemen :) ,ik ben zoiezo verstookt van wifi tijdens het stemmen en uitslag week , dus dan wordt de telling en uitslag rond de 3e week januari 2021 :winkie: :bier:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Makkelijk schreef: ma 23 november 2020, 13:27 Ik zou het verruimen! Zelf 2 nieuwe fietsen opgebouwd maar tussen al dit mooie spul hoeven die écht niet mee te doen voor een boty :D
Niet mee eens, die Orange mag er zeker zijn. (YT ook maar die is nog vrij std toch?)
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Boeien of iets een kans maakt of niet!
Ik vind dat iedere vaste gast die iets heeft opgebouwd sowieso de morele plicht heeft om mee te doen :-q
Heb ik ook steeds gedaan, en vrij vaak kansloos verloren.
Tot ik een keer zelf een categorie heb toegevoegd en de stemmen mocht tellen. :)
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

En +1 voor het verschuiven van de termijnen.
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Jamis Diablo schreef: ma 23 november 2020, 15:59 Boeien of iets een kans maakt of niet!
Ik vind dat iedere vaste gast die iets heeft opgebouwd sowieso de morele plicht heeft om mee te doen :-q
Als er inderdaad een morele plicht "voor de vulling" is dan doe ik mee. In elk geval met de Orange, een YT is toch een YT :lol:
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
Brul78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 471
Lid geworden op: do 31 oktober 2019, 10:50
Mijn mountainbike: YT Izzo Comp

Ik merk dat de inzet van mij advocaat heeft gewerkt. Hij is nu druk op YT aan het uitoefenen zodat m’n Izzo wel voor de nieuwe deadline geleverd wordt.
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Als we de boel doorschuiven én RCZ én de poedercoater meewerken kan ik ook nog wel iets meer bijdragen als tegenwicht voor de tsunami aan fietsen die ongetwijfel bij Herman nog vandaan gaat komen. (Of gaat iedereen dan juist weer klagen dat die thuisbakkers teveel aandacht krijgen? :winkie: )
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5572
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Makkelijk schreef: ma 23 november 2020, 16:02
Jamis Diablo schreef: ma 23 november 2020, 15:59 Boeien of iets een kans maakt of niet!
Ik vind dat iedere vaste gast die iets heeft opgebouwd sowieso de morele plicht heeft om mee te doen :-q
Als er inderdaad een morele plicht "voor de vulling" is dan doe ik mee. In elk geval met de Orange, een YT is toch een YT :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5572
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

suravida schreef: ma 23 november 2020, 16:43 (Of gaat iedereen dan juist weer klagen dat die thuisbakkers teveel aandacht krijgen? :winkie: )
Vooruit, omdat je er zo lief om vraagt. :winkie: :bier:
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Maar klagen is ook een vorm van aandacht..

Afbeelding
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Jamis Diablo schreef: ma 23 november 2020, 16:00 En +1 voor het verschuiven van de termijnen.
Je bedoeld N+1 natuurlijk :-q
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

suravida schreef: ma 23 november 2020, 16:43 Als we de boel doorschuiven én RCZ én de poedercoater meewerken kan ik ook nog wel iets meer bijdragen als tegenwicht voor de tsunami aan fietsen die ongetwijfel bij Herman nog vandaan gaat komen. (Of gaat iedereen dan juist weer klagen dat die thuisbakkers teveel aandacht krijgen? :winkie: )
Heb ik net de wielbouwer vorige week onder hoge psychische druk gezet... :lol:
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16072
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Makkelijk schreef: ma 23 november 2020, 16:02
Jamis Diablo schreef: ma 23 november 2020, 15:59 Boeien of iets een kans maakt of niet!
Ik vind dat iedere vaste gast die iets heeft opgebouwd sowieso de morele plicht heeft om mee te doen :-q
Als er inderdaad een morele plicht "voor de vulling" is dan doe ik mee. In elk geval met de Orange, een YT is toch een YT :lol:
Precies dat!!

Als de datum een week verschoven wordt, dan heb ik ook nog wat veldvulling :bier:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Plaats reactie