BOTY 2020 , ^^^^ P33 uitleg

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

DaanJ schreef: di 24 november 2020, 10:18 En één foto doet het sowieso niet bij mij op p1, daar gaan mijn winkansen.
Tsja , je hebt zelf ,waarschijnlijk ,de foto's verwijdert , ik doe alleen maar de link van de ingestuurde foto's: copy/paste, dus :roll:

En
Snelle Buffer schreef: za 17 oktober 2020, 10:49 ....
Extra Info :
Eenmaal ingezonden kan er geen wijziging meer plaats vinden van foto of foto's , tekst , dus verzeker je zelf dat het bij insturen het naar jouw wens is .
...

Reden is hiervoor , dat vorig jaar en ook weer dit jaar er weer redelijke veel verzoekjes worden ingediend , dat men toch net niet tevreden is met de ingezonden foto en foto's , en of ik dat wil wijzigen .Nee dat doe ik dus niet , anders kan ik wel aan de gang blijven met wijzigen e.d
Sorry :(

:bier:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

Waarom staat deze eigenlijk niet tussen de deelnemers?
Refie1 schreef: za 17 oktober 2020, 18:43 Categorie C: Niner RLT 9 RDO 62cm Olive green/ Orange

Afbeelding

Afbeelding

DaanJ
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1266
Lid geworden op: wo 10 augustus 2005, 12:20
Mijn mountainbike: Star en single speed

Snelle Buffer schreef: do 26 november 2020, 15:46
DaanJ schreef: di 24 november 2020, 10:18 En één foto doet het sowieso niet bij mij op p1, daar gaan mijn winkansen.
Tsja , je hebt zelf ,waarschijnlijk ,de foto's verwijdert , ik doe alleen maar de link van de ingestuurde foto's: copy/paste, dus :roll:

En
Snelle Buffer schreef: za 17 oktober 2020, 10:49 ....
Extra Info :
Eenmaal ingezonden kan er geen wijziging meer plaats vinden van foto of foto's , tekst , dus verzeker je zelf dat het bij insturen het naar jouw wens is .
...

Reden is hiervoor , dat vorig jaar en ook weer dit jaar er weer redelijke veel verzoekjes worden ingediend , dat men toch net niet tevreden is met de ingezonden foto en foto's , en of ik dat wil wijzigen .Nee dat doe ik dus niet , anders kan ik wel aan de gang blijven met wijzigen e.d
Sorry :(

:bier:
Lekker pik. Ik had je nog een pb gestuurd vorige week, dat de crop verkeerd zat van die foto met een grote zwarte rand, en ik hem opnieuw had geupload; helaas niet editbaar op de server, dus onder een ander URL. Maar niks van je gehoord daarop. Anyway, whatever, trek ik me wel terug. Kan je 'm nog een keer ff editen, gaarne m'n naam verwijderen.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Maakt niet uit , wat jij wil .Er staat niet voor niks het " regeltje " over het insturen en jezelf overtuigen dat het qwa foto's goed is .

Voor de rest ; misschien dat iemand de boty 2020 en de rest wil overnemen ?, beetje moe van al dat " gezeik " hetzij hier , hetzij via PB.

Jammer want ik had hoge verwachtingen van dit jaar , gezien het vorig jaar , bijna vlekkeloos ging .

Maar misschien is het wel de algehele corona malaise waar we nu in zitten , misschien bij mij meer als iemand anders (zal zelf maar me beschuldigen ) . :roll:


Denk dat de admin van dit forum vast wel de " rechten" van dit draadje kan om zetten naar een ander forumlid die het op zich wil nemen , zoniet , gooi het maar op slot en start , wie dat wilt, een nieuw draadje ... :bier:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Als de ingestelde regels nog steeds gelden kan alles doorgaan toch. Scheelt een hoop gedoe.

Kost inderdaad een hoop werk lijkt me...

Verwijzing naar de startpagina bij "vragen" moet afdoende zijn toch?!

Laat je niet gek maken joh :kiss:
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Snelle Buffer schreef: do 26 november 2020, 18:06 Maakt niet uit , wat jij wil .Er staat niet voor niks het " regeltje " over het insturen en jezelf overtuigen dat het qwa foto's goed is .

Voor de rest ; misschien dat iemand de boty 2020 en de rest wil overnemen ?, beetje moe van al dat " gezeik " hetzij hier , hetzij via PB.

Jammer want ik had hoge verwachtingen van dit jaar , gezien het vorig jaar , bijna vlekkeloos ging .

Maar misschien is het wel de algehele corona malaise waar we nu in zitten , misschien bij mij meer als iemand anders (zal zelf maar me beschuldigen ) . :roll:


Denk dat de admin van dit forum vast wel de " rechten" van dit draadje kan om zetten naar een ander forumlid die het op zich wil nemen , zoniet , gooi het maar op slot en start , wie dat wilt, een nieuw draadje ... :bier:
Als je het echt zat bent wil ik 't wel van je overnemen. Ik heb een dikke huid en ben goed in nee zeggen. En dan kan ik natuurlijk ook makkelijk stemmen "kwijtraken" zodat ik hoger eindig 8) .

Maar zonder gekheid, trek je niks aan van al het gezeur. Regels zijn regels. En als je er geen zin meer in hebt neem ik het van je over.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Ga dan alstublieft de regel schrappen dat er geen wijziging van foto gedaan kan worden. Zoveel werk is dat niet. Snap heel goed dat DaanJ pissed off is.
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Ah, gelukkig. Tóch nog net als andere jaren :bier:
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Ik snap best dat die regel er is, anders kun je constant foto's gaan veranderen (niets zo veranderlijk als de mens). Maar wellicht kunnen we een regel opnemen dat iedereen 1x een verzoek tot wijziging in mag dienen. En alles na die 1e x wordt per definitie afgewezen.

Maar goed, zolang Snelle Buffer nog degene is die dit regelt bepaalt hij en hebben wij geen recht iets te eisen (ergens over zeiken mag natuurlijk).
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Ik heb toen ik het organiseerde de eerste foto's in de eerste post gezet en nadat er niet meer ingeschreven kon worden nog één keer.
Is wel ff werk, maar geen gedoe tussendoor.
mauke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 841
Lid geworden op: za 22 oktober 2016, 00:04
Mijn mountainbike: Yt jeffsy/ Gt grade

Zo lastig is het toch niet om direct een juiste foto in te sturen, ik denk dat buffer en wie dan ook wel meer dingen te doen heeft.. dan stuur je toch de laatste week even wat in :bier:
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Als je naderhand een betere foto hebt dan zet je die in de SYS. Daarom staat de link er ook bij. Had je maar meteen de goede foto in moeten sturen.
"This species has amused itself to death"
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Jamis Diablo schreef: do 26 november 2020, 19:44 Ik heb toen ik het organiseerde de eerste foto's in de eerste post gezet en nadat er niet meer ingeschreven kon worden nog één keer.
Is wel ff werk, maar geen gedoe tussendoor.
Vorig Jaar had ik het georganiseerd , en daar waren de inzendingen gewoon volgens de regels gegaan, maar blijkbaar is het dit jaar anders , terwijl de regels bijna voor 95 % hetzelfde zijn gebleven .Natuurlijk nieuwe leden dit jaar en mensen die vorig niet mee konden doen of wilden doen en nu wel , maar lees gewoon even de regels voor deelname ...IK ben ook eerder gestart met het topic dan de datum inzenden , kon iedereen zijn of haar mening geven en konden we nog wat wijzigen aan de regels , tuurlijk hier ook weer dat niet iedereen op het forum is geweest in die tijd om het lezen en om commentaar te geven, vandaar dat het lezen van de geldende regels van belang is

In mijn mening wordt er eenmalig ingezonden .dus ook met de foto's. Dit is ook dat ik niet telkens het gehele draadje door ga spitten en te gaan "vergelijken"of iemand wat heeft gewijzigd aan zijn of haar foto . (Voorbeeld Refie1 , 4x gewijzigd ,eerste bericht van 17 oktober , laatste wijziging 25 november )Vandaar dat er een regel is , dat jezelf overtuigd bent van de juiste foto .Doe je dat niet en wil je achteraf toch een foto wijzigen heb je het niet goed begrepen .Op de vraag via PB of iemand zijn of haar foto en info wil aanpassen aan de regels , is men gepikeerd of boos en ben ik een "zeikerd " .

Natuurlijk is er ook een achterdeurtje , zolang ik het overzicht van de deelnemers niet heb bijgewerkt kan je de foto's zo vaak wijzigen als je wilt , met bijwerken van de nieuwe deelnemers, doe ik niks anders als copy/paste, ga je daarna toch wijzigen zijn je foto's weg ...
Ik vraag me alleen af, waarom ik dit moet uitleggen .... :-?

Dat DaanJ pissed is , moet hij weten , had hij maar even goed de "regels"moet lezen ,sorry , Ik heb daarvoor ook al mensen moeten teleurstellen , dus ben ik daar consequent in.
:bier:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Gewoon doorgaan Buffer.
Regels zijn duidelijk. Men kan ook de foto’s eerst in hun eigen topic plaatsen om te zien hoe ze eruit komen. En een link meesturen van de sys. In de sys kun je de foto’s naar hartelust wijzigen.

Overigens het fanatisme van sommigen..... en dat om wat fietsen..... :winkie:
“Old, not obsolete”
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

De regel staat er duidelijk in, dus wat dat betreft hoeft er inderdaad niets te gebeuren. En ook een klein beetje werk kan flink gaan oplopen, die hele verkiezing zal al een hoop werk zijn.

Daarnaast is het gewoon een spelletje (zolang ik niet win...) en wat maakt het dan allemaal uit?


Ik ben blij dat jij het weer op je genomen hebt :-q
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Plaats reactie