KNWU Startlicentie (nieuw 2021)

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

Pollekes schreef: vr 27 november 2020, 12:03
Mark-V schreef: vr 27 november 2020, 11:55 Ik heb speciaal voor de Mini Downhill Cups een KNWU lidmaatschap aangeschaft.
Maar die is dit hele jaar niet meer doorgegaan, dus ik heb 2020 voor niets betaald.
Hoe het in 2021 gaat verlopen is nog onduidelijk, maar die 14 euro die ik in 2020 betaalde ga ik in 2021 niet meer betalen. Eerst maar s zien of er uberhaupt nog wedstrijden georganiseerd worden.....
Voor de Mini Downhill Cup hoef je niet eens een KNWU lidmaatschap te hebben.
Nee, maar je kreeg korting op t inschrijfgeld. dus bij 2 wedstrijden had je het er al uit ;)
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7363
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Rayb81 schreef: vr 27 november 2020, 20:40Klopt, maar nu ben ik lid van een vereniging (NW), valt dat ook onder een club?
Denk het...
https://www.knwu.nl/clubs/vereniging-mtb-noordwest

(je kunt aan de hand van discipline en locatie gewoon verenigingen zoeken op de site)
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

KNWU is en blijft zich alleen maar focussen op wielrennen en CX. Vraag me af of er überhaupt wel iemand in de commissie off road zit. MTB is en blijft sluitpost
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Kreeg een mailtje van de KNWU dat ze gehekt zijn en alle persoonsgegevens gejat zijn tem password
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Dit is beleid van KNWU. De licenties zijn al jaren aan sterke verandering onder hevig. Veranderd elke zoveel jaar en niemand behalve de KNWU heeft het ooit echt begrepen.
Dus een verrassing kan het niet zijn.

Lid worden van de Belgische bond of geen wedstrijden rijden.
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Hoorde het net op het nieuws. Zelf geen lid maar begreep dat het een "oud" systeem betrof. Vraag ik me wel gelijk af waarom dat systeem er nog is, en waarom het nog aan het internet hangt. Als ze het nog nodig hebben is het dus geen oud systeem maar een verouderd systeem en dat is een kwalijke zaak. Nog een reden om geen lid te worden.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

bert l. schreef: za 28 november 2020, 09:54 Kreeg een mailtje van de KNWU dat ze gehekt zijn en alle persoonsgegevens gejat zijn tem password
Ja hier ook. Bijzonder elke keer, je mot allerlei persoonlijke informatie achterlaten die vallen onder de avg en dan ben je vervolgens overgeleverd aan de laksheid en nalatigheid van een organisatie die ze moeten beschermen en hun beveiliging niet op oorde heeft. Ik heb al eens eerder mee gemaakt na een hack dat je dan opeens mailtjes krijgt met een oud paswoord van je erin dat je dan ergens gebruikt had
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Jurriaan schreef: za 28 november 2020, 11:08 Dit is beleid van KNWU. De licenties zijn al jaren aan sterke verandering onder hevig. Veranderd elke zoveel jaar en niemand behalve de KNWU heeft het ooit echt begrepen.
Dus een verrassing kan het niet zijn.

Lid worden van de Belgische bond of geen wedstrijden rijden.
Of wedstrijden zonder knwu organiseren. Bij Amerongen marathon doen we het ook zonder. Groesbeek heeft het de eerste jaren ook zonder gedaan. Hopelijk volgen er meer. Je hebt ze echt nergens voor nodig, ze doen namelijk niks voor je. Als je geluk hebt zetten de uitslag op hun site
Maar zelfs dat is al te veel moeite. Of je krijgt zo n jury als in oldebroek die dan onbegrijpelijke regels verkeerd interpreteert en zomaar de winnares diskwalificeert.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Jurriaan schreef: za 28 november 2020, 11:08 Dit is beleid van KNWU. De licenties zijn al jaren aan sterke verandering onder hevig. Veranderd elke zoveel jaar en niemand behalve de KNWU heeft het ooit echt begrepen.
Dus een verrassing kan het niet zijn.

Lid worden van de Belgische bond of geen wedstrijden rijden.
Kan je als Nederlander lid worden van de Belgische bond?
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Fok. Grote fok.
Er is wel eens een hack geweest waarbij een mailadres en een wachtwoord zijn buitgemaakt, maar dit is mijn halve doopceel. NAW, geboortedatum, bankrekening, pasfoto, mailadres.
Ik mag van George hier niet vloeken, dus dat doe ik maar even in stilte achter mijn scherm
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Wat een amateurs. Een database "achter de hand houden". Zelfs met oud-leden. Ben toch wel benieuwd onder welke grondslag ze menen dit te mogen doen. En als je die database dan bewaart. Hang m dan niet aan het netwerk maar zet m ergens encrypted neer ofzo.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Klitse schreef: za 28 november 2020, 16:55 Wat een amateurs. Een database "achter de hand houden". Zelfs met oud-leden. Ben toch wel benieuwd onder welke grondslag ze menen dit te mogen doen. En als je die database dan bewaart. Hang m dan niet aan het netwerk maar zet m ergens encrypted neer ofzo.
Volgens mij is die tegen de privacy regels.. weet iemand hier meer van?
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Gewoon een klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Ik ging je al voor.
En welkom in de wereld waar nooit oude troep wordt weggegooid.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

bert l. schreef: za 28 november 2020, 17:46 Gewoon een klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Ik ging je al voor.
En welkom in de wereld waar nooit oude troep wordt weggegooid.
Ga ik zeker doen. Heb al gemaild naar
Avg@knwu.nl voor uitleg, ben benieuwd of ik wat hoor
Plaats reactie