NP Utrechtse Heuvelrug - Specialized Amerongen - Leersum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
openkaart
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 374
Lid geworden op: za 4 mei 2019, 11:19
Contacteer:

bert l. schreef: wo 16 december 2020, 15:56 Wat staat er in de samenvatting? :lol:
Blijf op de paden :D
Gebruikersavatar
openkaart
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 374
Lid geworden op: za 4 mei 2019, 11:19
Contacteer:

Singletrack Sundays schreef: wo 16 december 2020, 17:55 Hoe zit het met wildplassen in natuurgebieden volgens APV?
Dat is conform artikel 4:8 van de APV alleen toegestaan voor mensen die weten waar de grens van de bebouwde kom in de zin artikel 20a van de Wegenverkeerswet 1994 ligt.

Als je dat niet weet, dan moet je naar het gemeentehuis om daar te vragen hoe het zit (en misschien mag je daar dan ook wel gelijk plassen, ondanks dat het waarschijnlijk in de bebouwde kom ligt).

Overigens geldt dit artikel alleen voor natuurlijke behoeften. Voor onnatuurlijke behoeften is er de zedensectie van het Wetboek van strafrecht

En verder:
https://www.mapillary.com/map/im/uCC4gs7TugD6H0d3pxECSL
Afbeelding
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

Maar hoe ligt de route erbij dan? Of is het nu losloophonden.nl geworden?
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10859
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Ik denk dat Groene George hier ook snel de lockdown-meligheid komt beteugelen. Spoiler
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1580
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

bert l. schreef: ma 14 december 2020, 21:49 https://recreatiemiddennederland.nl/wp- ... tijden.pdf

Huiswerkopgave voor maandag 14 december:
Maak een lijstje van webshops waar de MTB-vignet voor de UHR verkrijgbaar is. Maak daarvoor gebruik van de link naar het PDF-document.
Bij Mantel inmiddels weer online beschikbaar: zojuist 2x UHR en 2x Veluwe Natuurmonumenten besteld (gratis bezorging vanaf E 29,-).
https://www.mantel.com/search/?q=vignet
carbon bike, titanium collarbone...
orbeaoiz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 244
Lid geworden op: za 5 september 2020, 17:27

Nespresso schreef: do 17 december 2020, 11:45
bert l. schreef: ma 14 december 2020, 21:49 https://recreatiemiddennederland.nl/wp- ... tijden.pdf

Huiswerkopgave voor maandag 14 december:
Maak een lijstje van webshops waar de MTB-vignet voor de UHR verkrijgbaar is. Maak daarvoor gebruik van de link naar het PDF-document.
Bij Mantel inmiddels weer online beschikbaar: zojuist 2x UHR en 2x Veluwe Natuurmonumenten besteld (gratis bezorging vanaf E 29,-).
https://www.mantel.com/search/?q=vignet
Thanks Espresso, beide ook meteen aangeschaft.
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

Is er iemand pas nog op de route geweest? Ben benieuwd hoe de route erbij ligt? Is het goed te doen en zijn er modderige stukken?
Wil morgen groen-rood fietsen namelijk :-q
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10859
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Modderig en plassen die nog weg moeten trekken
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

bert l. schreef: do 17 december 2020, 19:43 Modderig en plassen die nog weg moeten trekken
Thanks voor de info :-q
Gebruikersavatar
Erwin25
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 206
Lid geworden op: za 19 september 2020, 21:51
Mijn mountainbike: fietst wel goed

Ik ben morgenvroeg voor werk in regio Amerongen en kan de MTB meenemen om 's middags daar eens te fietsen. Lijkt mij leuk maar kom er net achter dat je een vignet nodig hebt ( kennen we in Drenthe niet, dit is nieuw voor mij. )

Vind net het '2005 style' adressenlijstje met vele restaurants en fietsenwinkels waar een vignet te koop is. Net een paar sites bekeken, alles morgen gesloten. :roll:
Hoe kom je nu aan een vignet?
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Erwin25 schreef: vr 18 december 2020, 00:12 Ik ben morgenvroeg voor werk in regio Amerongen en kan de MTB meenemen om 's middags daar eens te fietsen. Lijkt mij leuk maar kom er net achter dat je een vignet nodig hebt ( kennen we in Drenthe niet, dit is nieuw voor mij. )

Vind net het '2005 style' adressenlijstje met vele restaurants en fietsenwinkels waar een vignet te koop is. Net een paar sites bekeken, alles morgen gesloten. :roll:
Hoe kom je nu aan een vignet?
Volgens mij is de Proloog gewoon open voor koffie, gebak en vignetten?
Gebruikersavatar
Erwin25
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 206
Lid geworden op: za 19 september 2020, 21:51
Mijn mountainbike: fietst wel goed

Dank je, die stond niet op die lijst. Ik kan eerst morgenvroeg even bellen.
.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3299
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Gebruikersavatar
Johnny Hoogmoed
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 428
Lid geworden op: do 14 augustus 2014, 08:30

Ik ga morgen een rondje op de UHR doen - eerste keer dit jaar. Heb dinsdag bij Rein Veenendaal een vignet aangeschaft, helaas nog niet per post mogen ontvangen, dat zal door de Corona-drukte komen. Mocht ik gecontroleerd worden, dan lijkt het me dat het mailtje met de bevestiging van de bestelling voldoende is.
Roads? Where we're going, we don't need roads.
dubbelop
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1397
Lid geworden op: zo 4 september 2005, 15:40
Mijn mountainbike: MSC Zion tandem

Erwin25 schreef: vr 18 december 2020, 00:26 Dank je, die stond niet op die lijst. Ik kan eerst morgenvroeg even bellen.
.
De Proloog heeft beslist vignetten en is om 10.00 uur open voor coffee to go en vignet to go 👍😏
Plaats reactie