Jouw mooiste actie foto's en...filmpjes.

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

Vandaag wat balansoefeningen gedaan met de bike en de uni:

Afbeelding

:bier:
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Mark-V schreef: do 14 januari 2021, 21:48 Vandaag wat balansoefeningen gedaan met de bike en de uni:

Afbeelding

:bier:
Iedere keer als ik jouw video's zie schaam ik me voor mijn minuscule progressies :roll: :bier:
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

MVMVML schreef: vr 15 januari 2021, 10:15 Iedere keer als ik jouw video's zie schaam ik me voor mijn minuscule progressies :roll: :bier:
Bedankt voor het compliment, maar nergens voor nodig toch? - Ik ben heel bewust bezig met die progressie, stop er veel tijd in en gebruik een gestructureerde manier om snel nieuwe skills te leren. Maar dat zou jij ook kunnen als jij dat zo aan zou pakken. Alleen jij doet het anders.
Ik zou ook wel zo vaak van die weekendtripjes willen als jij hebt, maar dat lukt in mijn situatie niet zo makkelijk. Ieder zijn ding toch? :-q
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Mark-V schreef: do 14 januari 2021, 21:48 Vandaag wat balansoefeningen gedaan met de bike en de uni:

:bier:
Ziet er weer goed uit. Knap hoe snel je progressie boekt. :-q

Ligt het trouwens aan mij of staat de muziek onder jouw filmpjes altijd op standje 10? Instagram bied volgens mij ook geen volumeknop?
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

MVMVML schreef: vr 15 januari 2021, 10:15 Iedere keer als ik jouw video's zie schaam ik me voor mijn minuscule progressies :roll: :bier:
Jouw progressie is minder zichtbaar, je kunt beter een trucje leren dan 10 seconden sneller leren downhillen ...... de grap is dat als je tricks oefent je uiteindelijk ook sneller gaat afdalen, een win-win situatie dus :bier:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Olieboer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: zo 3 november 2019, 20:50

Mark-V schreef: do 14 januari 2021, 21:48 Vandaag wat balansoefeningen gedaan met de bike en de uni:

Afbeelding

:bier:
Vet! ik zag ook dat filmpje van je eenwieler in het bos, heel gaaf! Nu nog een singletrack af.
Die insta filmpjes zijn wel irritant trouwens, je kunt niet voor- of achteruit spoelen, of pauzeren.
Geen gezeik, mountainbike!
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Mark-V schreef: vr 15 januari 2021, 14:38
MVMVML schreef: vr 15 januari 2021, 10:15 Iedere keer als ik jouw video's zie schaam ik me voor mijn minuscule progressies :roll: :bier:
Bedankt voor het compliment, maar nergens voor nodig toch? - Ik ben heel bewust bezig met die progressie, stop er veel tijd in en gebruik een gestructureerde manier om snel nieuwe skills te leren. Maar dat zou jij ook kunnen als jij dat zo aan zou pakken. Alleen jij doet het anders.
Ik zou ook wel zo vaak van die weekendtripjes willen als jij hebt, maar dat lukt in mijn situatie niet zo makkelijk. Ieder zijn ding toch? :-q
Da's ook weer zo :winkie:

Ik krijg mezelf er gewoon niet toe aan gezet structureel bv een uur achter elkaar een manual te oefenen. Na 5 a 10 minuten ben ik het dan wel weer zat en wil ik wat anders doen. :roll:
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

yo-eddy schreef: vr 15 januari 2021, 15:53
MVMVML schreef: vr 15 januari 2021, 10:15 Iedere keer als ik jouw video's zie schaam ik me voor mijn minuscule progressies :roll: :bier:
Jouw progressie is minder zichtbaar, je kunt beter een trucje leren dan 10 seconden sneller leren downhillen ...... de grap is dat als je tricks oefent je uiteindelijk ook sneller gaat afdalen, een win-win situatie dus :bier:
Yep. Die tricks zijn echt niet voor niets. Gewoon algehele betere beheersing maakt dat je veel beter en sneller eraf kunt raggen :bier:
Olieboer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: zo 3 november 2019, 20:50

MVMVML schreef: vr 15 januari 2021, 16:00
Mark-V schreef: vr 15 januari 2021, 14:38
Bedankt voor het compliment, maar nergens voor nodig toch? - Ik ben heel bewust bezig met die progressie, stop er veel tijd in en gebruik een gestructureerde manier om snel nieuwe skills te leren. Maar dat zou jij ook kunnen als jij dat zo aan zou pakken. Alleen jij doet het anders.
Ik zou ook wel zo vaak van die weekendtripjes willen als jij hebt, maar dat lukt in mijn situatie niet zo makkelijk. Ieder zijn ding toch? :-q
Da's ook weer zo :winkie:

Ik krijg mezelf er gewoon niet toe aan gezet structureel bv een uur achter elkaar een manual te oefenen. Na 5 a 10 minuten ben ik het dan wel weer zat en wil ik wat anders doen. :roll:
jij had toch die manual machine gebouwd?
Geen gezeik, mountainbike!
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

MVMVML schreef: vr 15 januari 2021, 16:02 Yep. Die tricks zijn echt niet voor niets. Gewoon algehele betere beheersing maakt dat je veel beter en sneller eraf kunt raggen :bier:
ja, en daarna beetje stoer doen op het parkeer terrein :winkie: :winkie:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

MVMVML schreef: vr 15 januari 2021, 16:00 Ik krijg mezelf er gewoon niet toe aan gezet structureel bv een uur achter elkaar een manual te oefenen. Na 5 a 10 minuten ben ik het dan wel weer zat en wil ik wat anders doen. :roll:
Tja, die jonge lui van tegenwoordig zijn snel afgeleid :winkie: :bier:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Olieboer schreef: vr 15 januari 2021, 16:04
MVMVML schreef: vr 15 januari 2021, 16:00
Da's ook weer zo :winkie:

Ik krijg mezelf er gewoon niet toe aan gezet structureel bv een uur achter elkaar een manual te oefenen. Na 5 a 10 minuten ben ik het dan wel weer zat en wil ik wat anders doen. :roll:
jij had toch die manual machine gebouwd?
Yep. Maar... heb nou niet het idee dat het ECHT werkt ga leren manualen.... :roll:
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Lars TB schreef: vr 15 januari 2021, 17:01
MVMVML schreef: vr 15 januari 2021, 16:00 Ik krijg mezelf er gewoon niet toe aan gezet structureel bv een uur achter elkaar een manual te oefenen. Na 5 a 10 minuten ben ik het dan wel weer zat en wil ik wat anders doen. :roll:
Tja, die jonge lui van tegenwoordig zijn snel afgeleid :winkie: :bier:
Ik waardeer het enorm op mijn 43e nog jongelui genoemd te worden :bier:
Gebruikersavatar
RaMoNNeKe
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1188
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 11:56
Mijn mountainbike: is geel

Lars TB schreef: vr 15 januari 2021, 17:01
MVMVML schreef: vr 15 januari 2021, 16:00 Ik krijg mezelf er gewoon niet toe aan gezet structureel bv een uur achter elkaar een manual te oefenen. Na 5 a 10 minuten ben ik het dan wel weer zat en wil ik wat anders doen. :roll:
Tja, die jonge lui van tegenwoordig zijn snel afgeleid :winkie: :bier:
Ben 45 en ook na 5-10 minuten afgeleid :winkie:
Iets met ADHD ofzo :wink:

Maar ieder zn ding hoor. Dat geouwehoer altijd over wat je "moet" doen voor betere skills.
Gewoon doen wat je leuk vind en je vooral niet spiegelen aan anderen als dat je lol bederft :bier:
Ride a bike!
Olieboer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: zo 3 november 2019, 20:50

MVMVML schreef: vr 15 januari 2021, 17:11
Olieboer schreef: vr 15 januari 2021, 16:04

jij had toch die manual machine gebouwd?
Yep. Maar... heb nou niet het idee dat het ECHT werkt ga leren manualen.... :roll:
dat idee kreeg ik ook al. Gewoon op straat gaan oefenen, kleine stukjes. Als ik die BMX-ers zie gaan op hun zelf aangelegde baantjes :o op het achterwiel over de pumptrack :o
Geen gezeik, mountainbike!
Plaats reactie