Bikeparks 2020 -> 2021->2022->2023->2024

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

In je filmpje zag ik volgens mij een kleine double die je niet haalt. Die misschien. En er lag links van jullie lijn nog een jumplijntje ofzo? Maar hee, jij was daar tenminste :lol: :bier:
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Cubie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1137
Lid geworden op: ma 25 juni 2007, 21:08
Mijn mountainbike: Orbea Wild H30 2023
Contacteer:

MVMVML schreef: ma 21 juni 2021, 09:33
Ik vond hem wel te doen, maar gewoon verder een nare lijn.
Mijn bikemaat was er afgelopen donderdag en hij vond de Endurolijn ook niet bijzonder. Wel leuke stukken, maar niet meer dan dat. Niet overal een goede flow. Herkenbaar?

Ik moet hem zelf nog rijden binnenkort en ben benieuwd. Zaterdag Winterberg. Zin in!
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Cubie schreef: ma 21 juni 2021, 15:03
MVMVML schreef: ma 21 juni 2021, 09:33
Ik vond hem wel te doen, maar gewoon verder een nare lijn.
Mijn bikemaat was er afgelopen donderdag en hij vond de Endurolijn ook niet bijzonder. Wel leuke stukken, maar niet meer dan dat. Niet overal een goede flow. Herkenbaar?

Ik moet hem zelf nog rijden binnenkort en ben benieuwd. Zaterdag Winterberg. Zin in!
Ja ik vond hem gewoon niet echt super, het is flink werken en idd zit amper lekkere flow in.

Maar goed, anderen van ons groepje vonden hem weer fantastisch, dus smaken verschillen. :winkie:
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Hoe staat het eigenlijk met de grens overgangen en controle mbt covid? ik ben ws 30 uur in Duitsland......
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Kapitein Iglo schreef: ma 21 juni 2021, 13:57 In je filmpje zag ik volgens mij een kleine double die je niet haalt. Die misschien. En er lag links van jullie lijn nog een jumplijntje ofzo? Maar hee, jij was daar tenminste :lol: :bier:
Zo ist ook! :bier:
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

surfroy01 schreef: ma 21 juni 2021, 15:16 Hoe staat het eigenlijk met de grens overgangen en controle mbt covid? ik ben ws 30 uur in Duitsland......
Niets gezien. En dat verhaal dat je het terras niet op mag zonder test is bullshit. Er hangen bv wel van die papieren waar dat op staat, maar niemand controleert het. En bij het restaurant bij de lift is het self service dus moet je gewoon naar binnen lopen en er staat niemand te controleren.

Wel zijn ze heel streng met mondkapjes bij de lift, maar niemand checkt of je die zogenaamd verplichte FFP2-maskers op hebt.
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Ik ben ook niet van plan met een negatieve test die kant op te gaan.......... voor de rest ga ik mij wel braaf aan de regels houden hoor. Vanwege leeftijd alwel volledig gevaccineerd :winkie:
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

MVMVML schreef: ma 21 juni 2021, 15:26
surfroy01 schreef: ma 21 juni 2021, 15:16 Hoe staat het eigenlijk met de grens overgangen en controle mbt covid? ik ben ws 30 uur in Duitsland......
Niets gezien. En dat verhaal dat je het terras niet op mag zonder test is bullshit. Er hangen bv wel van die papieren waar dat op staat, maar niemand controleert het. En bij het restaurant bij de lift is het self service dus moet je gewoon naar binnen lopen en er staat niemand te controleren.

Wel zijn ze heel streng met mondkapjes bij de lift, maar niemand checkt of je die zogenaamd verplichte FFP2-maskers op hebt.
Bij het Wald-hotel mocht je gewoon op het terras zonder test, alleen als je binnen wilde eten moest je een test overleggen (of ter plekke laten afnemen). Bij het restaurant naast de kassa/gondels hebben we ook gewoon gezeten zonder iets te laten zien, werd ook niet naar gevraagd.
StephanS
All rounder
All rounder
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 13 oktober 2013, 21:57

MVMVML schreef: ma 21 juni 2021, 15:26
surfroy01 schreef: ma 21 juni 2021, 15:16 Hoe staat het eigenlijk met de grens overgangen en controle mbt covid? ik ben ws 30 uur in Duitsland......
Niets gezien. En dat verhaal dat je het terras niet op mag zonder test is bullshit. Er hangen bv wel van die papieren waar dat op staat, maar niemand controleert het. En bij het restaurant bij de lift is het self service dus moet je gewoon naar binnen lopen en er staat niemand te controleren.

Wel zijn ze heel streng met mondkapjes bij de lift, maar niemand checkt of je die zogenaamd verplichte FFP2-maskers op hebt.
Allemaal geen probleem met controles ofzo, bij de lift waren ze wel fanatiek op mijn U-mask dat moest zon medisch masker zijn.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Kleine compilatie van Willingen afgelopen zaterdag, incl. de downhill, freeride en de nieuwe enduro. En 2 crashes

https://www.facebook.com/MTBenvoorMvML/ ... 1511881968
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Ni in Winterberg! Heerlijk rustig, lekkere temperatuur baantjes liggen er mooi bij. Wel aantal dicht.
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

surfroy01 schreef: wo 23 juni 2021, 13:56 Ni in Winterberg! Heerlijk rustig, lekkere temperatuur baantjes liggen er mooi bij. Wel aantal dicht.
Oh welke dan? Voor onderhoud of heeft het geregend en is het houtwerk gesloten?
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Woodpecker, loose Lee (voorheen pinball) en north shore en commercal knipperde maar die heb ik gewoon gereden.

Loose Lee zijn ze nog aan het bouwen al kon je onderste stuk wel pakken. Die is leuk geworden. Op commercal ook een leuke sprong erbij.

Het is top, baantjes net niet nat net niet stoffig helemaal goed.

Morgen Willingen. Overigens moet je wel negatieve test hebben om in hotel te kunnen inchecken. Die kun je gratis laten maken in monkey island, duurt kwartier ik sta op uitslag te wachten……
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Vandaag voor het eerst Willingen. Na tig keer Winterberg wel iets anders. Maar ook leuk. Alleen jammer dat alle routes een beetje op het zelfde eindigen.

Weet niet meer wie het schreef maar die enduro trail was niet fijn. Begin van de week geregend dus al die wortels nog vochtig.

En zojuist net voor de bui binnen. Laatste uur draaide de lift enkel voor mij. Lekkah rustagh!
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Dat was ik.

Ja einde komt overal zelfde uit. Op het einde kan je dan nog links Enduro stukje pakken.
En de DH komt helemaal aan de andere kant uit. Vind ik ook de leukste track.
Plaats reactie