nieuwste editie magazine "fiets"

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
koendio
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 672
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 16:48
Mijn mountainbike: Canyon Grizl CF SL 7/ specialized Diverge
Contacteer:

Geachte mensen,
Als ik mij niet vergis is er deze maand een nieuwe editie van het magazine "fiets" uitgekomen met een mountainbike special.
Nu heb ik een tijdje een abbo gehad op het blad, maar ik heb het opgezegd vanwege het feit dat ze m.i. voor 80% aandacht aan racefietsen besteden en maar 20 %aan Mtb'en. Ik vond het een waardeloos blad.
Is de nieuwe editie de moeite waard om op zoek te gaan naar een winkel die het blad verkoopt?
Graag uw mening..
groeten Koen.

P.S.
Misschien wel een idee om een vast topic te hebben waar elke maand de aanraders en afraders qua fietsbladen staan. (m.i. staat fiets dan (bijna) elke maand bij de afraders :-D .)
Het leuke aan klimmen is dat er een afdaling volgt!!! (als je in het dal begint tenminste)
schaap
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: vr 4 februari 2005, 19:02
Mijn mountainbike: haro f3
Contacteer:

Nou ik vond het eerlijk gezegd niet echt bijzonder, ik heb hem nu even niet bij de hand maar volgens mij stond er in die speciaal veel over ''gewone'' mountainbikes en geen downhill en urban dingen enzo. Dus dat vond ik wel jammer. Maar voor de XC'er zag ie er wel interessant uit.
Malle Eppie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 30 november 2005, 23:48
Mijn mountainbike: Cube LTD 3 LX Disc

Deze maand zit er een 'koopgids' bij, gericht op mountainbikes. Veel fietsen kort (en erg algemeen) beschreven. Daarnaast een verhaaltje over schijfremmen en nog iets algemeens over groepen, velgen, voorvorken en ik geloof ook banden. Vond het niet veel bijzonders.
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

koendio schreef:het feit dat ze m.i. voor 80% aandacht aan racefietsen besteden en maar 20 %aan Mtb'en.
Ik ben ook geen fiets en alleen nog abonnee omdat ik (weer) vergeten ben 'm op te zeggen, maar dit is wel erg overdreven. Doorgaans is de verhouding 60-40, in de winter zelfs in het voordeel van mtb's.

Desalniettemin is de editie van februari alleen echt aan te raden als je koste wat kost de mountainbike koopgids wilt hebben, waarin alle typen mountainbikes die in nederland te koop zijn, op een rij zijn gezet, inclusief enkele belangrijke specificaties.
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

Shiv vind het wel een geslaagde bijlage.

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Ik heb m ook even mogen doorkijken en vind hem redelijk informatief, maar nog steeds teveel op de vlakte. Ik hou wel van artikelen die a la Top Gear gewoon zeggen waar het op staat (hulde mountainbike.nl !)
Fiets is mij altijd al te informatief geweest. Ach, het heeft een grote lezersschare en draait al jaren mee. Dat is ook wel een compliment waard.

Als je hier regelmatig kijkt krijg je imho veel meer info over de ATB dan in die fiets special.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Gebruikersavatar
ultimateme
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4816
Lid geworden op: wo 29 september 2004, 20:08
Mijn mountainbike: Canyon Exceed CFR

staat ook altijd domme en onjuiste info in, ik heb er ook een abbo op gehad maar ik had het niet zo met die slappe ouwelullen intervieuws en racegedoen,


o2bikers&mountainbike.de 4 life
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

Lang leve de Engelse bladen.
The freedom to ride where you want, when you want.
Plaats reactie