24/25 Juni Rijswijk

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Thijsje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: ma 14 juni 2004, 18:49
Mijn mountainbike: Trek Superfly
Contacteer:

BMC is altijd mooi... :-D

Wat dacht je, ik blijf bij Veltec? :wink:
GERONIMO
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1008
Lid geworden op: ma 22 november 2004, 16:08
Mijn mountainbike: Is te koop : http://forum.mountainbike.nl/

Je maakt me nu heel jaloers Aapjes :wink: .

Ik kan helaas niet rijden, knieblesurre doet naar en trainer vindt het beter niet te starten. Ik volg zijn advies maar op.
Aapjes
Genius
Genius
Berichten: 1844
Lid geworden op: wo 29 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Episch Vonkende Yeti

Ik blijf idd bij Veltec.

Check deze:
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 806#424806
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1533
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Het parcours ligt er snel bij! Helemaal klaar voor morgen.

Hopelijk blijft de regen uit tot na de wedstrijd, de voorspelling is nu dat het tijdens de elite zeer zwaar zal gaan regenen.
Trainen is voor mensen zonder talent!
Gebruikersavatar
mtfuji
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2746
Lid geworden op: ma 14 februari 2005, 13:11
Mijn mountainbike: 3 stuks
Contacteer:

Zo, vanochtend mijn allereerste fun-wedstrijdje gereden.
Achteraan gestart om maar eens te zien hoe het allemaal gaat, en uiteindelijk 41e geworden...
Denk wel dat ik volgende keer maar vooraan gaan staan bij de start, kijken of dat scheelt in de klassering.. :-D
"Strong, light, cheap. Pick two." Keith Bontrager
RocK
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 182
Lid geworden op: za 10 juli 2004, 20:25
Mijn mountainbike: Giant Composite xtc 2005
Contacteer:

hehe, ja ik was ook aardig achteraan begonnen, ff rustig op gang komen ;) Weet alleen nog niet hoeveel ik ben geworden :S
had toen ff geen zin meer om dat te vragen, en het zal vast wel op de site van de spartaan komen!?

OHja Xerox nog bedankt om m`n wakker te bellen! :-q
guido_gorisse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: zo 16 november 2003, 19:34
Mijn mountainbike: Scott Scale 710
Contacteer:

Het ging net als in Arnhem gewoon kl#te. 55e gefinnished.
Ik vind dit ook nog steeds een van de betere parcoursen in NL. Owkee, niet overal de mogelijkheid om goed in te halen, maar het is veel klimmen en veel technische afdalingen, dit is écht mountainbiken!!!!

Ik was trouwens heel erg tevreden over m'n nieuwe Reba de eerste wedstrijd.
Comp Sjoerd
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 154
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 17:41
Mijn mountainbike: c'dale flash team
Contacteer:

Soooo...echt wel een bruut parcours! ik was effe bang geworden na al dat gelul over graspollen e.d, maar ik vind dit echt wel eé'n van de technischere, zwaardere parcours! ben overigens 32e geworden bij de amateurs. :-q
't Kleine blad? Gaan we schelden?--->granny's zijn voor opa's :P
www.ventoux.nl
Thijsje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: ma 14 juni 2004, 18:49
Mijn mountainbike: Trek Superfly
Contacteer:

Ja, was leuk... Jammer dat ik erge last kreeg van mijn longen in de tweede ronde, anders had er (veel) meer ingezeten, want er reed op dat moment een treintje voor me. Eindplek weet ik nog niet, ik gok rond de 68e plek.

Wel een supergaaf parcours! Dat gehobbel was niet alles, daardoor heb ik denk ik ook last gekregen van mijn longen... Misschien maar eens gaan kijken naar een C'dale Scalpel... 8)
B@rt
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2284
Lid geworden op: wo 5 mei 2004, 13:37
Contacteer:

Doel voor vandaag was om een wedstrijdje weer is uit te rijden. Na in bijna elke wedstrijd wel problemen te hebben gehad ( ziekenhuis belanden enz enz ) was dit nu het doel. Vlak voor de strat ( Junioren ) begon het te regenen en daar stond ik met voor een NN en achter een RR :o De voorband was wel een succes maar die achterband zeker niet. Uiteindelijk lag ik 18e en in het laatste rondje gebeurd het... Mijn ketting breekt in 3 stukken. Ik had maar 1 powerlinkje bij me dus kon het niet repareren :-{

Wel een super mooi parcours maar er hing niet echt een leuk sfeertje zoals bij de andere wedstrijden, weinig publiek ( kan door het weer komen ) maar ook was het allemaal niet zo uitbundig als in andere wedstrijden.

Bart
....Train Till It Hurts......

2009 & 2010 LCMT finisher
2e & 5e plek in het jongerenklassement
trainspotter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: za 16 augustus 2003, 13:10
Mijn mountainbike: Cube AMS HPC / Cube Elite HPC / Cube Litening HPC
Contacteer:

B@rt schreef:Wel een super mooi parcours maar er hing niet echt een leuk sfeertje zoals bij de andere wedstrijden, weinig publiek ( kan door het weer komen ) maar ook was het allemaal niet zo uitbundig als in andere wedstrijden.
Niet echt leuke sfeer inderdaad. Hier in het westen (muv het Westland) en zeker in de steden leeft het mountainbiken nou eenmaal niet. Ik denk dat er in Brabant nog wel eens mensen 'zomaar' komen kijken. Inschrijving en start ver weg van het parcours en de afwezigheid van de frietkraam speelt ook wel mee denk ik. Aan het parcours kan het niet liggen, want dat is gewoon erg lekker. Ik heb me er prima vermaakt en best lekker gereden: 20e.
Exar
Genius
Genius
Berichten: 1777
Lid geworden op: do 21 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark
Contacteer:

Ik heb ook wel aardig gegleden. Na de eerste ronde gleed ik nog 9e, maar toen waren er net een paar grote mannen onderuit gegaan dus verwachte ik al niet dat ik dat vast zou kunnen houden. De laatste paar rondes gleed ik alle kanten op, vette klei en een afnemend reactievermogen zijn geen goede combi. Met een 12e plek ben ik wel tevreden, al had een top 10 plaats natuurlijk nog wat mooier geweest!

Overigens geloof ik dat Hanz het 'gewoon je eigen race rijden' dit keer iets te letterlijk heeft genomen. Watskeburt?
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Hansmans ging bij de eerste bocht keihard onderuit, gebeurde vlak voor me... Hoop dat alles goed met hem gaat. Mijn race ging nog best redelijk gezien mijn ongetraindheid de laatste tijd. Helaas kreeg ik last van kramp de laatste ronde waardoor ik nog wat plekken verloor. Zoetermeer doe ik helaas niet mee dus dan moet ik maar gaan schitteren op het NK.
Don't just train... train right.
Aapjes
Genius
Genius
Berichten: 1844
Lid geworden op: wo 29 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Episch Vonkende Yeti

Schitterend parcours! Lekker weer! Dijk van een fiets! 38e!
cascarsi
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: di 14 maart 2006, 20:56
Contacteer:

B@rt schreef:Doel voor vandaag was om een wedstrijdje weer is uit te rijden. Na in bijna elke wedstrijd wel problemen te hebben gehad ( ziekenhuis belanden enz enz ) was dit nu het doel. Vlak voor de strat ( Junioren ) begon het te regenen en daar stond ik met voor een NN en achter een RR :o De voorband was wel een succes maar die achterband zeker niet. Uiteindelijk lag ik 18e en in het laatste rondje gebeurd het... Mijn ketting breekt in 3 stukken. Ik had maar 1 powerlinkje bij me dus kon het niet repareren :-{

Wel een super mooi parcours maar er hing niet echt een leuk sfeertje zoals bij de andere wedstrijden, weinig publiek ( kan door het weer komen ) maar ook was het allemaal niet zo uitbundig als in andere wedstrijden.

Bart
dan heb ik jouw volgens mij nog zien staan, was het vlak bij de finish ????
de fiets, de fiets, en verder niets
Plaats reactie