Seven van 7kg met 30 versnellingen

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2199
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Als je hem nou wel poetst, blijft ie ook onder de 7 Kg.
fietsertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 721
Lid geworden op: do 24 april 2003, 17:52
Contacteer:

Leuk dat tunen, maar zo'n korte remkabel zonder hoedje (foto 1, foto 2) vind ik wel wat riskant.
'Hippies, hippies. They're everywhere. They wanna save the earth, but all they do is smoke pot and smell bad.'
LTS Biker
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1432
Lid geworden op: ma 7 juli 2003, 22:16
Mijn mountainbike: GT LTS 1, Trek 9900 Pro Issue, GT RTS, GT Zaskar, Batavus Buster, GT Avalanche
Contacteer:

fietsertje schreef:Leuk dat tunen, maar zo'n korte remkabel zonder hoedje (foto 1, foto 2) vind ik wel wat riskant.
Wat maakt het uit? f je nou 4 cm kabel hebt uitsteken met een dopje of kort zonder dopje. Als die kabel doorslipt, kan je in beide gevallen niet meer remmen.
Het enige wat ik kan verzinnen is, als die doorslipt, ben je m in dit geval helemaal kwijt. Neem aan dat dat je punt is.
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

The Flying V schreef:Wat is de grap dat hij 6 kilo hád kunnen zijn?
Met een aantal kleine aanpassingen was hij onder de 6 kg gekomen: Maxxis banden (te smal en riskant), Schmolke TLO stuur (geen barends mogelijk), BSH vork (te stijf), Carbon crank (te duur) en nog wat andere kleine dingen.
Don't just train... train right.
msxx
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5179
Lid geworden op: zo 16 mei 2004, 15:13
Mijn mountainbike: Een Yank
Contacteer:

Jeffrey schreef:
The Flying V schreef:Wat is de grap dat hij 6 kilo hád kunnen zijn?
Met een aantal kleine aanpassingen was hij onder de 6 kg gekomen: Maxxis banden (te smal en riskant), Schmolke TLO stuur (geen barends mogelijk), BSH vork (te stijf), Carbon crank (te duur) en nog wat andere kleine dingen.
Attent om op te zoeken en te plaatsen, minder attent dat je niet even gekeken hebt of iemand je al niet voor was geweest ;)
fietsertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 721
Lid geworden op: do 24 april 2003, 17:52
Contacteer:

LTS Biker schreef:het enige wat ik kan verzinnen is, als die doorslipt, ben je hem in dit geval helemaal kwijt. Neem aan dat dat je punt is.
Inderdaad ('riskant' was niet echt het juiste woord).
'Hippies, hippies. They're everywhere. They wanna save the earth, but all they do is smoke pot and smell bad.'
Plaats reactie