Snertbikersdag Gulpen Aftertalk topic

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
bikybiky
Genius
Genius
Berichten: 3715
Lid geworden op: za 27 september 2003, 20:53
Mijn mountainbike: Ibis Ripley v4
Contacteer:

dag was weer top!!

lekker gereden en inderdaad goeie organisatie!!

ps . de geen die hierendaar nog wat post elastiekjes vind op de Gulpen route (It was us!!)
Ride First Work Later!!
Franzel
All rounder
All rounder
Berichten: 136
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: American Eagle Spokane

Het was inderdaad weer een leuke dag. Wel wat extra kilometertjes meegepakt (46 in totaal), maar in Margraten is het dan ook altijd reuze gezellig :-q. Dikke tien voor de snert (en de rest)!

@ SpeedyZ: een sur place onderaan een helling is toch niet helemaal mijn ding getuige de foto :tong .
Demo8pro rider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4402
Lid geworden op: di 8 februari 2005, 21:29
Mijn mountainbike: een paar Transitions
Contacteer:

Het was een leuke en gezellige dag. Organisatie bedankt voor alles, het was erg goed geregeld :-q
"There`s no such thing as failure, only results and feedback. Feedback will help you learn, correct and improve, because failure is your very own, guaranteed ego crusher"


* A couple of Transitions
* Something new is in the make
yves
Reporter
Reporter
Berichten: 3938
Lid geworden op: do 7 oktober 2004, 15:17
Mijn mountainbike: Trek procaliber 9.7, trek slash , trek cross rip, 2020 trek fuel ex 9.7 , trek remedy 8
Contacteer:

ik sluit me geheel aan bij de rest, lekker dagje..en het lichtje gaat nu toch echt bijna uit bij mij ...in mijn slaap nog maar eens een paar rondjes rijden..

nogmaals super catering, super bedankt voor de inzet van de crew..
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

Zat me nog ff af te vragen of ik yves wel had gezien (nou ja, meer onthouden), maar nu ik BMC lees weet ik wel weer wie yves is :D

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
yves
Reporter
Reporter
Berichten: 3938
Lid geworden op: do 7 oktober 2004, 15:17
Mijn mountainbike: Trek procaliber 9.7, trek slash , trek cross rip, 2020 trek fuel ex 9.7 , trek remedy 8
Contacteer:

shiverer schreef:Zat me nog ff af te vragen of ik yves wel had gezien (nou ja, meer onthouden), maar nu ik BMC lees weet ik wel weer wie yves is :D
je hebt me ook niet veel gezien, ik zat veel te ver voor je die berg op.. :tong
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

yves schreef:
shiverer schreef:Zat me nog ff af te vragen of ik yves wel had gezien (nou ja, meer onthouden), maar nu ik BMC lees weet ik wel weer wie yves is :D
je hebt me ook niet veel gezien, ik zat veel te ver voor je die berg op.. :tong
MUWHAHAHAA

ja?

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
Paranoy
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 431
Lid geworden op: di 29 augustus 2006, 12:53
Mijn mountainbike: Stumpjumper HT Expert custom
Contacteer:

Eindelijk terug van het werk. :-{
organisatie was echt super :-q . Heerlijk gefiets (lekker die bergjes). Gelukkig maar 3 lekke banden.
Heerlijk die snert met worst na afloop. Kikker je echt van op.

Verheug mij nu al op de volgende tocht.:P

Ow ja, en natuurlijk ook wat foto's (let niet op de kwaliteit, is met een gsm genomen)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
for once you have tasted flight you will walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been and there you will always long to return. (Leonardo da Vinci)
axirally
All rounder
All rounder
Berichten: 105
Lid geworden op: za 6 november 2004, 17:42
Mijn mountainbike: Scott

Weer wat gemist zie ik. Had me nog zo voorgenomen deel te nemen, maar helaas de plicht riep. :-{ Een redelijk rustige werkdag gehad gister.
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

Nice pics para! zelfs deze (shiv) badmuts blijkt toch nog op papier te houden, eh, of in een
digitaal bestand natuurlijk ;)

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Goede foto's. Daar stonden we dan te wachten op de achterhoede, die een verkeerde afslag had genomen en bij wijze van extra vos opgespoord moest worden. De aanwezige freeriders begonnen steeds gretiger om zich heen te kijken naar de trapjes, stoepjes, garagedaken en drops vanuit keurig aangeharkte voortuintjes. Ze wisten zich te beheersen, hulde :D

Ook een klassieker is de foto van Biky die fietsend onder de limbo boomstam doorging. Vlak daarvoor zat toch die drop waar iemand (wie ook alweer?) spectaculiar ter aarde storte (gelukkig zonder blijvend letsel)

Al met al een lekker dagje in Limboland, voor herhaling vatbaar en de catering was inderdaad subliem :-q
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Die iemand die ter aarde stortte was natuurlijk John, die had deze dag meer last van
moeder zwaartekracht volgens mij ;)

Volgende keer neem ik volkern banden mee... sta ik tenminste niet na 2 km al 2 banden te
plakken.
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
kelmCo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 290
Lid geworden op: zo 25 juni 2006, 17:41

Gave foto's Maas! Mooie herinnering aan mijn "homeland". De rit was steil en diep. 3 X de keutenberg! Ben toch wel een beetje trots op mijzelf.
Eenieder die mee georganiseerd heeft een :-q Lekkere snert en ook nog broodjes, worst, cola ed. :tong. Frits en ik zaten in de auto terug en we hadden allebei zoiets van "wanneer is de volgende rit" 8).
Kortom, mooie, snelle, technische rit met humor en weinig oponthoud (ahum) :P
Graag tot de volgende keer.

Erik
Oh Baby You wake Up the Devil in Me!
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

En dan nog even die magistrale opmerking van shiverer tegen Rolling Thunder:
"Neem je volgende keer 2 lekke banden mee? Dan hebben we dat vast gehad"

:D

Grappig trouwens dat ik aan de hand van de reacties pas een goed beeld krijg wie bij welke nickname hoort (voor zover ik dat nog niet wist).
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
fridowo
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 866
Lid geworden op: di 4 april 2006, 11:05
Mijn mountainbike: Merida Matts Sport 500
Contacteer:

Als ik dit allemaal lees, begint de adrenaline al weer te stromen!

Heerlijke afdalingen :tong (na spier-tergende klimmen), dat kennen we in Groningen en Drenthe niet. En m'n eerste lekke band in mijn korte loopbaan! (had al even kunnen oefenen met wisselen bij RT :-D)

Was geweldig jongens. Leuke groep, veel gelachen!
Gidsen en Vossen, bedankt voor de geweldige verzorging en de prachtige tocht. Vergheug me nu alweer op de volgende Bikersdag. :-q
Laatst gewijzigd door fridowo op ma 27 november 2006, 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie