Snerttocht Amerongen 14-12 (PAGINA 17)

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Gebruikersavatar
ori53
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: zo 28 oktober 2007, 14:52
Mijn mountainbike: is klaar

Leuke tocht in strak tempo (althans voor deze 40+ er).

Nogmaals bedankt organisatie voor alles en de soep in het bijzonder. Heerlijk :-q
Gebruikersavatar
Opperhoofd
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1813
Lid geworden op: vr 11 april 2003, 17:47
Mijn mountainbike: hangt op zolder aan de muur

Zo, weer schoon op de bank. De fiets inmiddels weer mooi schoon in de schuur.

Organisatie, gidsen, snertverzorgers :lol: BEDANKT! Het was top gedaan. Dit was m'n eerste keer bij zoiets en het was erg leuk. Zeker voor herhaling vatbaar. Ik was een keer eerder bij Amerongen geweest maar veel alweer vergeten. Erg lekker gefietst door een mooi gebied. Meteen een afdaling over het asfalt, dat was erg fris, brrr. Vervolgens een flinke klim om op te warmen. Ook al wil je niet meteen hard fietsen, toch doe je dat met zoveel anderen om je heen. Veel stukken waren erg goed te fietsen met hier en daar wat modder. Maar wat manouvreren om de plassen in leuk. Waar ik een erge hekel aan heb zijn de bevroren stukken met sporen er in.
Aan het eind had ik bijna 33 km op de teller. Eigenlijk niet zoveel maar gezien de verbrande energie, 2200 kcal, heeft dat toch de nodige moeite gekost.

Wat ik ook erg leuk vond was om al die mooie bikes van anderen te bekijken. Respect voor ... (naam ff kwijt) op z'n singlespeed. Het leek wel of je op iedere heuvel precies het goede verzet had... ;)

En eindelijk het gewicht van m'n scalpel gemeten. 10.56 kg voordat we vertrokken. Tijdens een pauze had Demo een opstelling gemaakt waar iedereen z'n bike aan kon hangen. Leuk om te zien. Die van mij was toen 10.62 (inc. modder :winkie: ) Ik heb een excelsheet met alle onderdelen en gewichten daarvan. Deels gemeten en deels gevonden op het www. Daar kwam ik op 10.61 kg. Erg dicht bij elkaar... :D en ik had ook gehoopt dat het zou kloppen (ik had zwaarder verwacht)
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5237
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

volvosurfer schreef:Oh en eh, heeft iemand mijn bidon toevallig gevonden? Ben hem kwijt geraakt op de eerste afdaling. :winkie:
Die kunnen de everzwijnen dan weer leeglurken.

De tocht was erg mooi en gezellig. Tempo was hoog, maar niet té. Er werd op iedereen gewacht, en kon dus z'n eigen tempo rijden.

Ook de catering was uitstekend! Dit is m'n eerste MTBforum tocht, en ga zeker vaker !

Ook leuke klimmetjes, en een leuke afdaling via een trap (wel blij dat ik inmiddels 2 kinderen heb, het stuiterde nogal :winkie: )

Degene die het georganiseerd hebben: Bedankt !!

Ciao,

Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
paulusbrand
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 268
Lid geworden op: di 10 juni 2008, 10:43
Mijn mountainbike: Is bijna af...
Contacteer:

Het begin was wel fris inderdaad! maar lekker warm gefietst terug omhoog. Lekker rondje hoor.. zelfs nog een ijsbeer gezien!
Genoeg te kanen en een heerlijk soepje achteraf, dikke :-q voor de organisatie. Tot de volgende tocht :D
Gebruikersavatar
mtbpie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1880
Lid geworden op: ma 24 december 2007, 20:38

Zo eindelijk ken ik de gezichten achter bijv Flying V (die is dus echt flying) en shiverer (die topicsluiter weet je wel). Vond de tocht geslaagd en de catering was top! Heel mooi van jullie; de (gratis) lekkere snert, chocomel en nog meer versnaperingen. Bedankt! De hangende weegschaal was niet voor iedereen geslaagd, maar toch. Voor herhaling vatbaar!
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

a, JIJ was die Isaac :D

Toch eens werken aan mijn mtb-he-showed-his-stuff-geheugen ..

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
Gebruikersavatar
mtbpie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1880
Lid geworden op: ma 24 december 2007, 20:38

Haha, ja ik zei nog iets over topics en shiverer, maar dat heb je niet gehoord blijkt... ik wist natuurlijk direct van wie die mooi blauwe Santos was!
OBOM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: zo 7 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Commençal Skin Ti 29"

Effe checken:
- we zijn weer thuis
- fiets is weer schoon gekrabd
- berijder is ook weer fris
- ledematen zijn ontdooid
- lekker tripeltje als beloning :bier:
- buik vol snert
- benen vol bagger

Was dus weer top! Zo als eigenlijk inmiddels gewoon te verwachten... :-q Weer een leuke rit met andere bosmongolen, iedereen had er weer zin in. Lekkere slappe klets onderweg en na afloop, toppie!

En een dikke merci voor de geweldige verzorging!!!! :-q :-q :-q
Sjonge, jonge: krentebollen, koekrepen, sapjes, warme choco, en uiteraard snert. Mijn hemel, een prof wielrenner wordt niet beter verzorgd...hartelijk dank hiervoor!

Enne...tot de volgende maar weer, toch?! :winkie:

Grtz,
OBOM
Honi soit qui mal y pense!
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Luitjes,

Hier mijn bijdrage.
Kwaliteit is niet je van het.. thats what u get.

:-q

http://www.mijnalbum.nl/Album=SOCRSJQD" target="_blank
Demo8pro rider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4402
Lid geworden op: di 8 februari 2005, 21:29
Mijn mountainbike: een paar Transitions
Contacteer:

OBOM schreef:En een dikke merci voor de geweldige verzorging!!!! :-q :-q :-q
Sjonge, jonge: krentebollen, koekrepen, sapjes, warme choco, en uiteraard snert. Mijn hemel, een prof wielrenner wordt niet beter verzorgd...hartelijk dank hiervoor!
Wat verwacht je ook anders, als de bevoorrading door een stelletje gekke bikers geregelt wordt, dan krijg je precies dat gene wat je nodig hebt, en ook nog eens in overvloed :-q

Bikeservice was niet eens nodig vandaag, zowaar had iedereen zijn materiaal goed voor elkaar, dat heb ik wel eens anders meegemaakt op bikersdagen. En als je een weegschaal bij je hebt, wil toch ineens iedereen wel eens weten hoe zwaar zijn bike nou eigenlijk is.


Ik zeg, tot een volgende bikersdag, waar ik zelf weer mee bike ga ik vanuit.
"There`s no such thing as failure, only results and feedback. Feedback will help you learn, correct and improve, because failure is your very own, guaranteed ego crusher"


* A couple of Transitions
* Something new is in the make
OBOM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: zo 7 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Commençal Skin Ti 29"

RobSter schreef:Luitjes,

Hier mijn bijdrage.
Kwaliteit is niet je van het.. thats what u get.
Hee, wie heeft het over kwaliteit als jij in de buurt bent?! :winkie: Prima foto's, maat. Ik wist niet dat ik zo met geveinsde intelligentie naar een veerunster kon kijken... Mooie voeten foto, bij de weg!
Honi soit qui mal y pense!
mtb biker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1751
Lid geworden op: do 5 juli 2007, 10:02
Mijn mountainbike: Giant xtc advanced SL custom/weg: Giant TCR carbon 2011

zo te lezen had ik weer wat geweldigs gemist....

had weer een wedstrijd vorig jaar ook al....

de volgende keer wil ik er echt bij zijn.

heb nu al zin in de volgende bikersdag
gang is alles, remmen is angst
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

Wouker is ook weer in Groningen aangekomen.
Ik vond het super! :-q
Mooie route(s) in Amerongen, gezellige groep mensen, goede verzorging. (bedankt daarvoor) Fanman, jammer dat je nieuwe fiets er nog niet was.
Het enige minpuntje was de geur van snert aan het eind :wink:
Maar er was snert in overvloed en ik begreep van anderen dat het erg lekker was. Dus namens die anderen ook bedankt daarvoor! :-q

Op naar de zomer editie :D
gerjan
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 210
Lid geworden op: di 17 april 2007, 23:44
Contacteer:

Ook voor mij de eerste rit met mede forumers en deze was erg geslaagd.
Goede sfeer met een verzorgingspost waar menig toertocht jaloers op kan zijn, Heren top :-q
Mooie route was er nog nooit geweest en dat terwijl het wel 25 km van me huis is, daar gaat dus verandering in komen.
Het bergrace parcours verraste me vooral op de weg naar benden wegens een aantal balkjes in het pad :D met gevolg dat ik wat vaker (en hoger) dan gepland airborn was.
Tempo was lekker. Laatste stuk voor The Flying V aangevolgen en daar word je wel moe van


Groeten en bedankt
Gerjan
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Rob, ik ben trots op je, ik zie dat je foto's hebt gemaakt van klimmende fietsers! :-q

(maw jij was dus voor al deze mensen boven)
Plaats reactie